Camera mount stabilisering gaui 330x-s

Hoi allemaal,

Ik heb een Gaui 330x-s en wil daar een gopro onder hangen.
Ik zit te denken aan deze camera mount

Echter heb ik geen idee hoe dit aangestuurd word.
Heb ik daar een losse gyro of stabilisatie systeem voor nodig zoals bijvoorbeeld de Feiyu Tech fy-20a?
Of denk ik nu te moeilijk en kan het met een simpele gyro.

Is het mogelijk om de dit "stand alone" te laten werken zodat het geen kanaal kost van de ontvanger?

Ik heb echt overal gezocht en kan heel veel over gestabiliseerde camera systemen vinden maar nergens hoe de setup in elkaar steekt.

Dus ik hoop hier antwoord te krijgen

Groet Daan

Wooooooow, €299 voor een camerasteun? :eek:
Dat lijkt me er helemaal over!

Ik denk dat je best eens kijkt voor een goedkoper alternatief. Wees er ook zeker van dat alles daadwerkelijk goed werkt.
Misschien eens kijken op RCgroups ofzo.

Ben er ook nog niet zeker van maar deze is wel compleet met servo.

Maar ik wil eigenlijk heel graag weten hoe de aansturing werkt.

Mooi ding had hem ook al gezien, maar hoe word ie aangestuurd? ik begrijp met een multi wii flight controler?
Moet die dan ook op de ontvanger worden aangesloten?

Laatst bewerkt:
kan ik dit ook op mijn gu-344 gyro aansluiten? of moet ik echt een aparte controler aanschaffen?

Ik ken jouw gyro systeem niet .

Ik heb van sexycopter een frame en een boardje om er later ook een kamera onder te plaatsen die altijd waterpas blijft .

Een kamera met je zender besturen tijdens het vliegen lijkt mij lastig .

Mvg Johan

En als ik een Feiyu Tech fy-20A gebruik. Kan die dan "stand alone" werken of is het verplicht om die aan je ontvanger aan te sluiten?

Ben bang dat die een signal van je zender nodig heeft .

Anders zou je ook met losse gyro,s kunnen werken , maar ook daar weet ik niet of die zonder zender input werken .

Mvg Johan

Ok bedankt ben nu een heel stuk verder.

Ik ben overtuigd dat dit een goede mount is (sexycopter — GoPro 2-axis gimbal BLACK version)

Nog een vraag dan.

Op de website staat dat hij met Hitec HS-65HB en EMAX ES08MD servos getest is.
Ik heb dus echt geen verstand van serovos, welke zouden jullie aanraden.

Voor de aansturing zit eraan te denken om de gaui te laten vliegen met een Multiwii controller. Als ik op internet hier en daar lees en zie vliegt hij dan stabieler dan de standaard gaui gu-344 controller.
En de multiwii kan de mount aansturen.
Iemand ervaring? of een andere controller voor de mount

Daan

Laatst bewerkt:
Back