Camera op truck!!!

• Topicstarter Topicstarter Ton Duits
  • Startdatum Startdatum
T

Ton Duits

Guest
Hallo Truckers en andere modelbouwers,

Ik ben op zoek naar een film systeem voor op mijn truck (bullbar). Er is bij fechtner-modellbau.de een leuk systeem van ca 55,00 euro een camera met een appart SD kaartje van 2 of 4 GB. Deze heeft een resolutie van "Video 320x240 pixel 20 bps Format: avi" Nu is mijn vraag is dit voldoende om op een DVD te zetten? Ik film namelijk nog al veel tijdens truck evenementen en zet dit dan op DVD. En wil dus uiteindelijk de beelden mengen en op 1 DVD branden. Nu weet ik dat er ook mobieltjes zijn waar je mee kunt filmen maar die zijn veel duurder!!! en wat is daar de resolutie van? Wie heeft er ervanring mee en kan mij helpen.

Mvg, Ton...

Hoi FranzD1,

Heel hartelijk bedankt. Deze zie er aardig uit. En niet zo gek duur ook.

Ton...

hallo
als je rechts op de voorpagina kijkt zie je reclame blok met de fly 2 camera voor bij de vliegtuigjes rc kiz.be ofzo heet het,
mvg markioo

Ikzelf heb zo'n soort: http://site.raidentech.net/camera02.jpg cameraatje in mijn scania zitten. (alleen dan GÉÉN 2.4 ghz)
Zit op de bestuurdersstoel vast. Net of je escht rijdt. Je kan realtime meekijken.
Opnemen kan ook, ben er alleen nog niet helemaal achter hoe en wat.
Op deze manier heb je ook geen camera aan de buitenzijde zitten.

Sjon

Hoi Ton,

Wat ook leuke beelden geeft, is op deze manier:
1459562371_b86e6c998d_b.jpg

[URL="
- MBVP 29 september 2007[/URL]
Dit is o.a. een voorbeeld, wat ik ermee gefilmd heb.
Meestal in zijn achteruit :D

Laatst bewerkt door een moderator:
welk merk enz dan?

oh zo bedoel je: Upbeat 203C.... is niet in nederland of op internet te vinden (zelf al geprobeerd)
Heb hem gekocht tijdens mijn huwelijksreis. Zijn naar Bali geweest en 3 dgn in Hong Kong. In hong kong vind je op elke straathoek wel een marktkraampje met electronicagadgets!!!
Heb mijn cameraatje voor € 10,= (omgerekend) gekocht. Ze willen wel dat je afdingt natuurlijk. Vraagprijs was iets van € 40,= ofzo.
Voor gadget liefhebbers is Kowloon (het vaste land van Honk Kong city) een waar walhalla. Vooral de nightmarket is erg leuk, je kijkt je ogen uit.
Nadeel was echter wel dat er geen europeese stekkers aan zitten.... maar goed, de plaatselijke electrazaak had wel een adapter liggen.

ik heb vorige week nog een camera set besteld 2,4ghz incl usb adapter voor op de laptop aan te sluiten. zo kan ik dus ook live beelden neerzetten op een beurs bijvoorbeeld.

Wat voor camera is dat

Hoi Cheeta,

Wat voor camera is dat dan. De gene die ik heb gevonden is de fly2 staat boven in dit artikel. Met een film resolutie van 640 x 480. En dat is wel leuk voor internet maar niet voor op de DVD cq TV. En hoe bedoel je 2,4Gh!!!!

Groetjes...

bP84 New Spycam Wireless Colour Pinhole Spy CCTV Camera - eBay Wireless Cameras, Surveillance Cameras, Surveillance, Gadgets, Electronics. (Eindtijd 14-dec-08 22:57:00 CET)

380 lijnen, maar wel live. dus kwaliteit is iets lager maar prijs is interessanter in het algemeen plus dat je live kan zien op een standaard tv met beeldbuis is dat geen probleem. op een HD of fullscreen laptopscherm zal je de kwaliteits gebrek zien inderdaad.

let wel om met usb aan te sluiten is een adapter nodig.
deze adapters zijn vaak 4 kanaals, en kan je 1 kanaal realtime doen of 4 kanalen unreal time.

Back