Cameraatje

• Topicstarter Topicstarter Twister24
  • Startdatum Startdatum
T

Twister24

Guest
Hallo allemaal

Ik denk dat ik hier helemaal fout zit, maar dat komt omdat dit de eerste keer is voor mij op dit forum.

Ik ga binnenkort een Traxxas Summit 2.4G kopen en nou wil ik ook een on-board cameraatje kopen. Het moet wel een beetje goede kwaliteit zijn, maar hoeft ook weer niet kwaliteit te zijn waarvan je zegt van WOW!

Ik wil de video's kunnen downloaden via USB en mijn prijs ligt ongeveer binnen de 0 en de 100 euro.

Alvast bedankt,

Twist

(PS: Ik commandeer jullie niet hoor, ik zoek zelf ook hard. Maar een helpend handje is altijd welkom)

Welkom op dit forum, wist je dat dit forum 1 grote database is over heel veel onderwerpen en dus ook camera's?

Gebruik de zoekfunctie eens en de topics vliegen om je oren met voorbeeld filmpjes.

spycam keychain keyspycam, worden ze ook wel eens genoemd.

Met google kom ik met deze zoekwoorden op deze draad:

keychain cam

Pak de chips en cola maar ;)
en klikken op de onderstaande link:

car-keychain-spy-camera

Laatst bewerkt door een moderator:
Hartstikke bedankt =D

Meteen even besteld :)

Zijn er trouwens nog tips voor het upgraden van je Traxxas Summit? Aanraders om erop te zetten? Mooie details? Etc.

Op google: traxxas summit topic modelbouwforum

krijg ik de eerste hit:

traxxas-summit-topic

pak maar weer meer cola en chips! ;)
En de volgende keer zelf ook even zoeken.... ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
ik krijg hier een zuur gevoel bij.

Ik zie mezelf al een receptie binnenkomen waar ik niemand ken. En dan denk ik een praatje te maken over het weer.
Zo van, "wat een donkere lucht zeg, denk je dat we onweer krijgen"?
En dan als antwoord krijgen,"kun je zelf niet op buienradar kijken luie donder, je zit zeker liever aan de chips en cola?

ik krijg hier een zuur gevoel bij.

Ik zie mezelf al een receptie binnenkomen waar ik niemand ken. En dan denk ik een praatje te maken over het weer.
Zo van, "wat een donkere lucht zeg, denk je dat we onweer krijgen"?
En dan als antwoord krijgen,"kun je zelf niet op buienradar kijken luie donder, je zit zeker liever aan de chips en cola?

Dat is wat anders, dat is een algemeen praatje....
Ik vind het meer dat je ergens aan het werk gaat als programmeur en vraagt hoe een computer werkt. Om iets te doen/willen mag je best wel de materie eigen maken.

nou mijn voorbeeld was meer om de "vriendelijkheid "weer te geven waarmee nieuwkomers benaderd worden.
Hij geeft duidelijk aan nieuw te zijn, moet nog iets kopen(dus programmeur gaat ook niet op)(eerder iemand die een computer heeft zien werken en dat nu ook wil).Zoekt zelf maar kan het niet vinden.
En hij wordt in 6 antwoorden 4x erop gewezen 1x vriendelijk en 3x met sarcastisch ondertoontje dat hij moet zoeken.
Ik vind het te ver gaan. Als je geen antwoord weet of niet wenst te geven moet je het gewoon laten ook als moderator zijnde.

Tja, en nu gaan we offtopic..... En als je pech hebt word het draadje om zeep geholpen....

Even inhakend op je reactie:
Even daargelaten wat je der van vindt, kijk voor de grap eens in het summit topic..
Welke vraag de Ts daar stelt, hint ik heb gerantwoord met "pak een bak chips en lees"
Ongeveer hetzelfde wat ik hier gedaan heb...

Dat je nieuw bent, prima, daarom staat er ook een linkje bij... Zelfs een UITLEG HOE ik dat linkje gekregen heb! Hoeveel meer wil je duidelijk zijn ???

En dan komt nu de aap uit de mouw, ik heb als mod, veel ervaring met opgebouwd, en een deel is dat je een scheiding kan maken,tussen de echt onwetende , en minder onwetende "ik heb niet zo veel zin om te zoeken poster" ..

Dit zag ik hier al overduidelijk aankomen, en werd zelfs ondanks mijn berichten hier en in een ander topic, nog bevestigd ook! Das dan een beetje jammer, want je zou verwachten dat men het wel doorheeft waarop je doelt, niet dus, getuige zijn post in het summit draadje...

mvrg: Emil

De wereld wordt steeds makkelijker, we plempen een vraag neer en wachten op antwoord en je hebt ze erbij zitten die dat op ieder forum neerplempt en vraagt om per mail te beantwoorden. Dit soort gebruikers hebben blijkbaar niets over voor de hobby. Het kost jou dan veel tijd (wil je hem helpen) en door het verzaken van de eigen studie zullen ze ook niet veel wijzer worden. (het gaat het ene oog in en komt de ander weer uit....)

En wat is er moeilijk aan de zelfstudie tegenwoordig. Vroeger voor de tijd van het internet moest je naar de bieb om de juiste boeken te zoeken nu kan je met 1 Google opdracht of zoekopdracht binnen dit forum in een paar tellen heel veel wijzer worden, de moeite en tijd is het niet meer.

Toevallig gisteren de vraag over maatgevingen van auto's, je verwijst naar een site met regels voor wedstrijden van veel klasses en meneer vond het te veel om door te lezen terwijl met een beetje scrollen of de inhoudsopgave door te nemen je in een paar tellen alle artikeltjes in kaart gebracht hebt, daartegen wilde de persoon wel dat iedereen even 2 minuten van hun tijd nam om even de auto('s) op de pakken, te meten en het in zijn topic vermelden.

*zucht*

jammer dat er weer een hele :offtopic: verhaal van is geworden, beter was geweest om de TS even te wijzen op de zoek functie via PB en te vermelden waarom zijn topic dicht gaat(is misschien al gedaan), en te verwijderen, nu wordt er weer een discussie aangegaan, die door niemand gaat worden gewonnen .

just my $0,10

Laatst bewerkt:
Tja was er al bang van, zie post nummer 13, regel nummer 1...

De Ts is iig geholpen, met een paar linkjes.. Dus dat gedeelte is iig nog ergens goed voor geweest. Mocht hij de hint niet gesnapt hebben, dan is dat nu ook opgelost...

Als hij het idee had dat hij "raar" werd verwelkomd, heeft hij nu ook nog eens stukje leesvoer,en uitleg, dus dat scheelt dan ook alweer... Dus hij weet dat er sociale controle is,en dat men ook erover mag praten, en gehoord wordt....

Dat zijn toch hele mooie wijze lessen, zeker voor iemand die nieuw is..
Al met al dus niet eens zo heel offtopic. ;)

Ik vond juist dat de TS vrij goed geholpen is.

Niet door iedereen maar wel zeker door Emil daar die er al de passende links heeft bijgegeven.

Al bij al een goede hulp dus en zeker geen slechte ontvangst

*zucht*
, nu wordt er weer een discussie aangegaan, die door niemand gaat worden gewonnen .
Das nu precies waar een discussie NIET voor uitgevonden is....
Juist om van gedachten WISSELEN, wellicht een ANDER inzicht te krijgen, of zich te VERPLAATSEN naar de ander, en het PROBEREN te bekijken van zijn standpunt.

Een discussie winnen, is je mening opdringen. Niet mijn idee van een correcte verwoording van een discussie...

Maar gezien je eerdere postings,gok ik ook dat je dit (sort of less) ook bedoeld, maar dat het watt "rottig" het toetsenbord is uitgekomen ;)

Back