Canadair CL-415

zijn 65 grams fietsbellen trouwens. kunnen dus ±17 amp verwerken. zitten ook 17 amp regelaars op.... Zou dus 34 amp mogen trekken!!!

kunnen de 3S2200mah packs wel aan... maarja, er passen max 8x6 props op en dat trekt echt nog geen 17 amp :). Misschien eens op zoek naar leuke 4bladsprops.... hehehe

naja, hij stijgt nu al met half gas van het gras op... :roll:

mooie datalog :D wat ook wel grappig is, je lipospanning is opp het eind even hoog als in het begin, je kan dus zeker nog een tijd doorvliegen 8)
de lipo zakt wel aardig in bij volgas, maar hij blijft nog wel flink boven de 9volt :)

supercool spelletje :)!!

heb ik ff nodig... Bij de watervliegmeeting in Oss lukte het starten niet... uiteindelijk kwam ie toch los, hop, vlaagje en gelijk links een boom in. vanuit de boom natuurlijk loodrecht naar beneden. Nu issie dus niet meer 100% waterdicht, laten we het daar maar op houden :). nou ja, komt weer goed binnenkort! (en dan eens kijken hoe ik ook water kan scheppen en dumpen!)

Een prachtig vliegtuig is dit. Ik ben er over aan het denken om deze misschien ook te gaan bouwen. Het formaat weet ik nog niet. Het zou kunnen dat ik hem verklein tot 75%. Voordat ik ga bouwen wil ik eigenlijk wel weten hoe die vliegt bij jullie, maar de filmpjes doen het niet meer. Is er een link waar ik de filmpjes van pagina 2 nog kan vinden?

Back