nou, vliegt prachtig zeg!!!
Kees heeft gefilmd en foto's gemaakt, komen binnenkort dus ook wel hier. Voor indoor zal het wel wat hard gaan alleen gok ik...
Vliegt echt al op 1/10 gas. heerlijk! Stuurt prima en de motorsturing werkt ook goed. Zelfs op gras komt ie nog wel weg gok ik. FF laten hobbelen, maar toch maar uit de hand gestart

.
Toch wel lekker zo'n kistje dat niet supercritisch vliegt. FF een psychologische pauze tussen de T-Rex en DLG door

.
Ben erg benieuwd wat hij op het water gaat doen!
Tijdens het vliegen ff gekeken naar het stall gedrag. Das toch wel jammer, hij heeft een venijnige tipstall!
Dat wetend is hij alsnog erg goed te vliegen. Aan het einde moest ik toch wel landen, accu begon leeg te raken... Kwam er ineens een wel erg agressieve hond aan.. Toch maar rustig doorgevlogen. uiteindelijk laag naar de andere kant van het veld voor een laatste bocht, ietsje up en ja hoor, toen was het gas echt op... Vermogen weg en hij flikkerde over de andere kant weg. Recht naar beneden de grond in!
AUW!!!
Naja, valt op zich nog wel mee. De neus is beetje ingedeukt, en tot de cockpit is het een beetje uitgescheurd door het carbon stokkie van de vleugelbevestiging. De elastiekjes lagen wat verderop en de vleugel is nog 100% heel

. FF de voorkant van dit beestje maar wat versterken dus...
Al met al een prachtig ding en als je hem uitvoert met 2 cd-rommetjes kan hij prima indoor gok ik. Deze versie lijkt me alleen wel wat te groot en snel...
Foto's en film volgen nog...