raymon Forum veteraan 10 apr 2004 #21 hij blijft het uit stellen maar morgen schijnt het echt te gaan gebeuren zecht hij (volgende week dus :lol: )
hij blijft het uit stellen maar morgen schijnt het echt te gaan gebeuren zecht hij (volgende week dus :lol: )
P Pjotrrr Guest 10 apr 2004 #22 Leuk ding, lijkt ook meer op een dubbeldekker als je goed kijkt........ Zijn er ook 3 views van?> Peter
Leuk ding, lijkt ook meer op een dubbeldekker als je goed kijkt........ Zijn er ook 3 views van?> Peter
raymon Forum veteraan 10 apr 2004 #23 Pjotrrr zei: Zijn er ook 3 views van?> Peter Klik om te vergroten... wat mag dat betekenen
P Pjotrrr Guest 10 apr 2004 #24 Oeps foutje. Dit slaat op de Eagle die Berto postte op pagina een van deze draad, ik was in de veronderstelling dat dit de laatste poost was .... Overigens windkracht 3 bede Paasdagen; zakkend naar 2 in de avonduren: Mooi weer voor een eerste vlucht. Waar mag ik komen kijken? Peter 3 view: Engels voor 3 zijden aanzicht....
Oeps foutje. Dit slaat op de Eagle die Berto postte op pagina een van deze draad, ik was in de veronderstelling dat dit de laatste poost was .... Overigens windkracht 3 bede Paasdagen; zakkend naar 2 in de avonduren: Mooi weer voor een eerste vlucht. Waar mag ik komen kijken? Peter 3 view: Engels voor 3 zijden aanzicht....
raymon Forum veteraan 10 apr 2004 #25 emmeloord www.lvc-emmeloord.tk voor de zekerheid even bellen op 0614223388 (dit ben ik) of wat op de site staat
emmeloord www.lvc-emmeloord.tk voor de zekerheid even bellen op 0614223388 (dit ben ik) of wat op de site staat
raymon Forum veteraan 12 apr 2004 #27 hij was al op het veld maar hij wil niet van het gras los hij gaat de wielkapjes wat groter maken