Canopy nuts Align, grrrrr...

wie heeft er nog meer last dat elke keer die rubbertjes van de canopy stuk gaan 450 en 600???

600 iets minder maar 450 dramatisch!

misschien heeft iemand een handige oplossing?

groeten bart :roll:

Nieuwe verlijmen met CA en met wat beleid gaan ze langer mee :wink:
Silicone slang is ook een alternatief.

Groets,
Moos

Voor de 600 kun je de rubbers van thunder-tiger proberen.
Ik heb deze er nu ook in zitten en die zijn een stuk sterker.

groeten remie

ik probeer nog zo voorzichtig te doen maar door de spanning die er op zit en t dunne plastic, idd las ook al van de Raptor, die kan je ook welin de 450 proppen... ga daar maar eens achteraan.

thankz iig!

op de site van align heb je nu voor de 600 kortere canopy mounts, als het goed is is dan het probleem verholpen ..
Groet,
Dennis

las ook op helifreak dat iemand de rubbertjes van BIJVOORBEELD een 9650 servo er ook goed inpassen, dat ga ik dus nu ff proberen...

Ik dacht hier ergens op het forum gelezen te hebben dat iemand die van de raptor gebruikt en dat ze het langer uithouden.

Witte rubbertjes zijn bijna altijd zachter dan zwarte,
dat komt omdat ze wit gemaakt moeten worden en dat maakt het rubber weker/zachter

Sprokkel zei:
op de site van align heb je nu voor de 600 kortere canopy mounts, als het goed is is dan het probleem verholpen ..
Groet,
Dennis

Maar dan komt er een erger probleem bij: Je servo armen gaan aanlopen tegen de canopy. Het beste werkt nog beide kanten van de rubbers goed in de secondenlijm zetten.
een ander mogelijkheid is de rubbers helemaal niet te plaatsen en rubberen krimpkous op de mounts te zetten.

Back