Cap San Diego

• Topicstarter Topicstarter Bennos
  • Startdatum Startdatum
B

Bennos

Guest
Ik vroeg me af of er hier meer mensen zijn in het bezit van de Cap San Diego uit de Graupner Premium-Line:D
Ik heb onlangs een schitterend exemplaar op de kop getikt inclusief accu's en regelaar(Speed-Profi 40R)in een mooie vitrine.

Ben ik dan echt de enige?
Dat er niet veel verkocht zijn wist ik al......

Hallo Bennos,

De meeste forumleden zijn modelbouwers, die hebben niet zoveel met RTR boten die ook nog een klein vermogen kosten...

Groeten, Jan.

Hallo Jan,

Dat ben ik ook en ik ben met je eens dat ze erg duur zijn.
Daarentegen is de kwaliteit wel ontzettend goed en is ie zéér gedetailleerd.
Op Engelse fora zijn er uitgebreide reviews over artr modellen en dat zijn toch ook echt modelbouwers.....

Ik reageer even op je vraag of er iemand is die ook een cap San Diego heeft en dat ben ik dus. Weet niet of jij de jouwe nog steeds hebt maar ik hoop er in het voorjaar op de Kromme Mijdrecht mee te gaan varen en natuurlijk filmen. Met vriendelijke Groet, Bram P.S. deze komt uit Engeland en was helemaal niet zo duur. Ik heb meerdere modellen van de premium line van Graupner allen tweede hands gekocht.

Heu... volgens mij is dit draadje al bijna 10 jaar slapend, en de draadstarter al weer een flink tijdje van het forum vertrokken, dus ik denk niet dat je veel verdere respons krijgt...

Back