Car KeyChain Spy Camera

Vandaag weer een aantal lekkere vluchten op Texel gemaakt waarvan een gefilmd met mn oude #3 camera.

Laatst bewerkt door een moderator:
Heeft iemand een linkje waar deze nog voor een leuk prijsje tekoop zijn?

Ik vind ze alleen nog maar voor €30 euro en meer..

De kwaliteit van de film die hij maakt is slecht, of de kwaliteit van de levensduur?

Ik heb zo'n keychain #3 Ze zijn even sterk als de #16 etc..

Alleen het beeld is wat minder..

Dit is de goedkoopste.. Die van mij

Dat is het proberen wel waard. Heb jij gewoon op ebay zo hele goedkope gekocht?

als nog iemand z'n camera wilt , ik heb ze nog te koop voor 15euro incl sd kaart 2Gb en adapter
excl verzending

reactie via pb

gr Nick

Hier zijn 2 filmpje die dit jaar geschoten zijn met de #16 met een 0.67 groothoek lensje.

Dubstep... bwaa bwaa ;)

Mooi man.. heeft zo'n lensje veel zin?

Dat ligt er maar net aan wat je wilt doen, maar in dit geval is een groothoeklensje erg handig.

Voorbeeld:

Dit zou ongeveer het beeld zijn zonder groothoeklens.

Zonderlens.jpg

En dit is het beeld met groothoeklens.

Metlens.jpg

En als ik de buggy zonder groothoeklens goed in beeld zou willen hebben dan zou ik de cameramount bijna 2 keer
zo lang moeten maken met als gevolg dat de opnames waarschijnlijk veel te veel bewogen zullen zijn.

TurnigyDB00030.jpg

Het enige naadeel van een groothoeklens is wel dat de beelden een beetje
worden vervormd. (het zogenaamde bolling van de aarde effect) En dat moet je dan ook geen probleem vinden

Nou.. ik stond ook te kijken hoor, toen ik achteraf het resultaat zag van de video's..!! :D

Ik had opzich wel verwacht dat het er redelijk uit zou zien omdat het toch 720p zou moeten zijn, maar dit was voor mij dus ook een welkome verrassing..

Nou.. ik stond ook te kijken hoor, toen ik achteraf het resultaat zag van de video's..!! :D

Ik had opzich wel verwacht dat het er redelijk uit zou zien omdat het toch 720p zou moeten zijn, maar dit was voor mij dus ook een welkome verrassing..
Super! Hoe heb je em vastgemaakt? is een stukje tape genoeg?

Back