Car KeyChain Spy Camera

Het loopt als een trein die spyshop... Alle klanten bij mekaar hebben in de categorie spyshop-gadgets nul waarderingen gegeven.

Zitten jullie nu spy-shops te bespioneren? 8O Op eBay in Hong Kong kom je dezelfde ook tegen voor $75 tot $119 dus ook vanaf de bron zijn er nogal wat prijsverschillen. ;) Maar dat geldt voor zo ongeveer alles.

Sleurhutje,
Heb jij misschien een foto (met een andere cam :) ) van hoe je dat groothoeklensje vastgemaakt hebt?
Ik heb hem ook net binnen en zat net ff te kijken. Beeld lijkt wel een stuk betere hoek inderdaad.

Wat me opviel is dat hij wel een stuk voor de oorspronkelijke camera zit, zou het niet beter zijn als hij er strak voor zit?
Zat er zelfs aan te denken om de behuizing open te slijpen en de lens uit zijn behuizing te halen en er echt netjes strak in te lijmen ofzo...

Hoi mannen,

Ik heb 'm afgelopen weekend op een combat wing gehad. Beeld erg onrustig, 1:1 gerelateerd aan het vlieggedrag hahaha. Maar ik heb wel enkele malen het beeld stilgezet (screenshot), kwaliteit daarvan verbaasde me ook weer :thumbsup:

Filmpje is hier te vinden, even naar 1 min 08sec spoelen, daar begint spycam stukje met screenshots :mrgreen:

Sleurhutje,
Heb jij misschien een foto (met een andere cam :) ) van hoe je dat groothoeklensje vastgemaakt hebt?
Ik heb hem ook net binnen en zat net ff te kijken. Beeld lijkt wel een stuk betere hoek inderdaad.

Wat me opviel is dat hij wel een stuk voor de oorspronkelijke camera zit, zou het niet beter zijn als hij er strak voor zit?
Zat er zelfs aan te denken om de behuizing open te slijpen en de lens uit zijn behuizing te halen en er echt netjes strak in te lijmen ofzo...
Ik plak hem vast met 2 of 3 stukjes duct tape of glasvezeltape, net wat voor hande is. Niet te moeilijk doen, vast is vast. ;) En op de vliegtuigen met klittenband of zoals deze ook met tape.

spycam_with_lens.jpg

De afstand tussen de opzetlens en de eigenlijke camera is essentieel. Wonderbaarlijk genoeg bleek de afstand precies goed voor de sleutelhanger. Als je de lens dichter op de camera plaatst, is de kans heel groot dat je beeld onscherp wordt en/of enorm vervormt omdat het brandpunt van de lens niet precies op de CCD-chip zit.

Jeez.. dat je je eigen vliegtuigje überhaupt nog kan zien/volgen in die chaos :p

Gisteravond een spycam besteld bij beetleonline :) kreeg ook mailtje dat'ie vannacht (hier, daar zal het wel al dag zijn geweest:p) via 'HongKong Post International Mail Service' verstuurd is :D Hopelijk kan de postbode me huisje snel vinden! Ben benieuwd!

Het verschil tussen de camera'tjes van 10 euro en 150 euro zit hem in het automatisch aangaan enz, dat hebben die dingen van ons niet.
Er zijn er ook bij die je op afstand kan aan en uit schakelen en ook dat zit op die dingen van ons.

Het verschil tussen de camera'tjes van 10 euro en 150 euro zit hem in het automatisch aangaan enz, dat hebben die dingen van ons niet.
Er zijn er ook bij die je op afstand kan aan en uit schakelen en ook dat zit op die dingen van ons.
Uh, maar niet de laats genoemde. Zelfs de plaatjes hebben ze van eBay geript. Lijkt me toch heel spannend als die camera meer zou doen dan de hier bekende camera's. Ik geloof er weinig van. :nooo:

Er zijn er ook bij die je op afstand kan aan en uit schakelen en ook dat zit NIET op die dingen van ons.

Typo'tje

filmpje om ziek van te worden..blijft maar rollen en uiteindelijk(1 minuut 50) een crash in een boom..

Laatst bewerkt door een moderator:
Jan, hij werkt.

Je ziet , je hoeft geen eikel te zijn om in een boom te hangen !

Wat mij opvalt , dat als hij met die stok uit de boom gevist is, je zonder schade zo door kan vliegen !

(ik ben een bootjes man) maar heb wel meer bewondering voor vliegers, na het doorlezen en filmpjes kijken in dit Topic!

groetjes, Brandaris

Back