Brandaris
Forum veteraan
HAHAHAHAHAHAHAHAHA wat een debiele prijzen op die site zeg!! zelfs met apart gekochte sd kaart is ie goedkoper te krijgen!!!
ASH
over debiele prijzen gesproken ! kijk hier:
Spyshop - Auto-sleutelhanger Spycamera

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
HAHAHAHAHAHAHAHAHA wat een debiele prijzen op die site zeg!! zelfs met apart gekochte sd kaart is ie goedkoper te krijgen!!!
ASH
Ik plak hem vast met 2 of 3 stukjes duct tape of glasvezeltape, net wat voor hande is. Niet te moeilijk doen, vast is vast.Sleurhutje,
Heb jij misschien een foto (met een andere cam) van hoe je dat groothoeklensje vastgemaakt hebt?
Ik heb hem ook net binnen en zat net ff te kijken. Beeld lijkt wel een stuk betere hoek inderdaad.
Wat me opviel is dat hij wel een stuk voor de oorspronkelijke camera zit, zou het niet beter zijn als hij er strak voor zit?
Zat er zelfs aan te denken om de behuizing open te slijpen en de lens uit zijn behuizing te halen en er echt netjes strak in te lijmen ofzo...
Uh, maar niet de laats genoemde. Zelfs de plaatjes hebben ze van eBay geript. Lijkt me toch heel spannend als die camera meer zou doen dan de hier bekende camera's. Ik geloof er weinig van. :nooo:Het verschil tussen de camera'tjes van 10 euro en 150 euro zit hem in het automatisch aangaan enz, dat hebben die dingen van ons niet.
Er zijn er ook bij die je op afstand kan aan en uit schakelen en ook dat zit op die dingen van ons.
Het verschil tussen de camera'tjes van 10 euro en 150 euro zit hem in het automatisch aangaan enz, dat hebben die dingen van ons niet.
Er zijn er ook bij die je op afstand kan aan en uit schakelen en ook dat zit NIET op die dingen van ons.
Filmpje is wel geüpload maar moet nog door YouTube geconverteerd worden in de diverse kwaliteiten. Gewoon geduld hebben.filmpje werkt niet.. effe checken, sorry
Wat mij opvalt , dat als hij met die stok uit de boom gevist is, je zonder schade zo door kan vliegen !