Car KeyChain Spy Camera

Laten jullie wel op ebay een feedback achter over de verkoper als de boel niet naar behoren wordt opgelost of als de boel stuk is ?

Filmpje van gisteren:

En de camera is ook crashbestendig!
Maar dat komt straks in het volgende filmpje :D nog even wat editen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Filmpje van gisteren:

En de camera is ook crashbestendig!
Maar dat komt straks in het volgende filmpje :D nog even wat editen.

wtf daar vlieg ik ook altijd! Gisteren nog met me multiplex blizzard gevlogen haha, mooi filmpje!

Oja als je nog een canopy tegen komt is die van iemand die ik ken hahaha

haha mooi! heerlijke plek om te vliegen. je zou bijna je brandstofkist meenemen naar dat veld :D
als het niet te koud is komen we daar graag. als het kouder is warmen we ons graag op in de auto en vliegen we elders..
en ehh.. tot ziens dan maar ;)

Ja het is daar echt prachtig om te vliegen lijkt niet op holland met die bergen overal haha. Erg toevallig want aan de tijd te zien van het filmpje hebben we elkaar net mis gelopen! Zelf vlieg in niet met nitro maar als je daar heel vroeg heen gaat zou het misschien wel eens kunnen :)

haha het is daar wel altijd super rustig prima dus voor deze hobby, het is leuk als mensen komen kijken maar soms ook weer niet. Met benzine zul je daar meer last van hebben.

..en veel honden. Gisteren nog een enorme die enthousiast en nieuwsgierig aan kwam rennen.. luisterde gelukkig net op tijd naar het herhaalde terugroepen.

Hier dan de crashbestendigheid:
Roeland die een nieuwe ontvanger erin zet en de boel niet goed genoeg nakijkt...
(Da's dan wel de laatste keer he?)

Modder in het usb poortje laten drogen en thuis eruit gekrabd. Verder niks aan de hand :)

Mooie crash! Daar zit ook nog verschil in ;) Erg leuk die filmpjes ik hoop ook dat mijn cam snel binnen komt de micro sd kaart heb ik wel al ontvangen...

Ja honden soms zijn ze daar met een hele club van die beesten om ze te trainen. Zitten soms joekels tussen zeg nog toen ik ging vliegen ik hou me vliegtuig wel ff in de lucht als die hond langs komt anders is me kist meteen doormidden, waarop komt dan knalt wel die lipo in zijn bek haha

ZOOOOO,

Heb um binnen, datum en tijd goed ingesteld en het beeld is echt heel goed.
En dat voor zo'n klein cameraatje....amazing.
Nu nog ff op een kissie plakken

..en veel honden. Gisteren nog een enorme die enthousiast en nieuwsgierig aan kwam rennen.. luisterde gelukkig net op tijd naar het herhaalde terugroepen.

Hier dan de crashbestendigheid:
Roeland die een nieuwe ontvanger erin zet en de boel niet goed genoeg nakijkt...
(Da's dan wel de laatste keer he?)

Modder in het usb poortje laten drogen en thuis eruit gekrabd. Verder niks aan de hand :)

Fijn je dat er even bij meldt dat ik aan het vliegen was! Dan hoef ik zelf me naam niet meer bij deze crash te zetten... :mrgreen:

Gelukkig heb ik sinds me verjaardag 3 ontvangers, dus zal niet meer zo vaak voorkomen...

Heb hem inmiddels ook binnen.. Hangt al aan de pc. Zo even kijken of er software voor te vinden is en gelijk maar eventjes wat uitproberen :)

hoi martin

-heb je er al een geheugen kaartje in?
-geheugen kaartje moet met de kontakten naar boven in het apparaat geduwd worden(knopjes zitten boven)
-wat voor usb kabel gebruik je, de bijgeleverde is niet van hoge kwaliteit
-laat hem eens een tijdeje aan de usb kabel hangen, misschien wat te diep ontladen??

hoop dat dit helpt
groeten johan

Ja, ik heb er een 2Gb kaartje in gedaan, met de contacten naar boven. De bijgeleverde kabel en een andere kabel heb ik gebruikt. Windows ziet wel een apparaat maar kan het niet installeren. Maar wat ik ook doe: het gele ledje gaat niet branden. Het vreemde is wel dat het ledje 1x gebrand heeft, nl na de eerste reset. Bij de volgende reset ging het weer uit en het blijft nu uit. Zo'n 2 uur aan de usb-poort gehangen maar hij doet helemaal niets. Zal ik de batterij eens helemaal loshalen of is dat hetzelfde als indrukken v.d. reset?

Back