Car KeyChain Spy Camera

Het is ook mogelijk dat je USB-poort niet doet wat jij verwacht dat hij doet.
Ik heb een uitbreidingskaart in de pc omdat de aanwezige USB-poorten mijn externe drive niet zagen.
Als je de mogelijkheid hebt zou ik het eens op een andere pc proberen.

Deed niets meer, maar inmiddels wel weer.. Tip: Gebruik een goede paperclip om hem te restoren.

Laatst bewerkt:
De camera is ook hier binnen!

[youtube]pUn0SUDn7fE[URL="
[/URL][/youtube]

Meteen maar op mijn heli geplakt en een filmpje gemaakt.

Ik ben nog een beginner, dus de vliegbewegingen zijn niet helemaal zuiver... maar het gaat om de videokwaliteiten en die zijn prima!

Laatst bewerkt door een moderator:
En die Chinezen zich maar afvragen wat wij in hemelsnaam met al die camera'tjes aan het doen zijn :)

De camera is ook hier binnen!

Meteen maar op mijn heli geplakt en een filmpje gemaakt.

Ik ben nog een beginner, dus de vliegbewegingen zijn niet helemaal zuiver... maar het gaat om de videokwaliteiten en die zijn prima!

WOW... dit valt me alles behalve tegen... Had zo'n jelly-beeld verwacht. Maar dit is toch wel gaaf.

Welke versie is dit en welke klasse kaart gebruik je nou??

Laatst bewerkt door een moderator:
Hmmm, van de week maar eens onder mijn falcon hangen :) (ben ook nog een beginnend heli vlieger hoor :P)

Van het weekend waarschijnlijk een test filmpje op de kyosho inferno buggy van me broertje :)

WOW... dit valt me alles behalve tegen... Had zo'n jelly-beeld verwacht. Maar dit is toch wel gaaf.

Welke versie is dit en welke klasse kaart gebruik je nou??

Deze heb ik gekocht voor 12 dollar incl verzending (en blijkt versie 3 te zijn):
Mini DV DVR Sports Video Camera Pocket SPY Car Key Cam - eBay (item 350310353331 end time Feb-26-10 17:46:59 PST)

besteld op 22/1 en gister binnen gekomen.

en dit 4Gb kaartje erbij besteld:
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItemVersion&item=290395035299&view=all&tid=0

Ik heb de camera vrij lomp direct op de batterij geplakt met elastiek. Morgen ga ik eens experimenteren met schuim eronder om de wazigheid uit het beeld te krijgen. Als de heli nog stilstaat kun je zien hoe scherp het beeld werkelijk is!

Heb er ook een paar besteld. Tussen de €6,50 en €8,50 inclusief verzenden, kun je geen buil aan vallen. Ben benieuwd of het wat is!

Mijn reserve voorraad is ook weer aangevuld... :celebrate::rolling:

carkey.jpg

Hahaha,

Nee, mijnheer Rob is vast werkzaam in de IT en heeft zijn bestelling van twee stuks per ongeluk binair ingetikt.... :lol:

Als je nu je vinger in je neus steekt heb je grote kans dat er tig filmpjes nog de zelfde dag op Youtube staan.

Back