Car KeyChain Spy Camera

Mijne is binnen!
ziet er allemaal netjes uit, geleverd zonder CD en met een verloopje.
lampje brandt oranje onder het opalden, onder het verkennen knippert het.
nu alleen nog een groter kaartje kopen, en ik kan gaan beginnen :)

als je wilt stoppen met filmen, druk je dan op de "mode" knop?
ik houd de aan/uit knop namelijk in, en dan stopt ie ook.

na veel geklooi datum ingesteld gekregen :P

Hoi,

om te stoppen met filmen druk je het voorste knopje kort in.
Wil je daarna weer verder dan houdt je het voorste knopje ingedrukt tot het ledje drie keer knippert ...

Grtz,
Menno

Hoi,

In de handleiding bij mij staat aanzetten met de voorste en stoppen met de on/off knop.
Maar misschien maakt het weinig uit.

Wist eerst ook niet hoe je hem op foto mode moest zetten maar dat hoeft helemaal niet.
Gewoon kortstondig op de voorste knop drukken en hij maakt een foto en 2 á 3 sec inhouden om het filmen te starten.

Haha,

jij had dus precies hetzelfde als ik, kon er ook eerst niet uit komen :)

Neemt het kaartje bij jou zonder hikken op ? Ik had zo'n goedkoop Chinapan kaartje, maar dat lukt niet erg ... ff wat anders kopen.

Wie kan me een linkje geven van een kaartje wat zonder hikken opneemt ?

Grtz,
Menno

Neemt het kaartje bij jou zonder hikken op ? Ik had zo'n goedkoop Chinapan kaartje, maar dat lukt niet erg ... ff wat anders kopen.

Wie kan me een linkje geven van een kaartje wat zonder hikken opneemt ?
Ik heb nu twee cameraatjes. De ene neemt op met haperingen en de andere super strak en vloeiend. ook als ik de SD-kaartjes (Dana Elec 4GB Class 4) omwissel. Duidelijk gevalletje slechte timing in sommige modellen. :evil:

Damn :evil:

ik zal toch niet een hikkend cameraatje hebben, zou niet mogen voor die prijs :mrgreen:

Nou ja, ik test 'm eerst wel even met een kaartje waarvan ik weet dat ie goed werkt, ik begreep dat er bij ons op de club inmiddels meerdere met zo'n ding zijn :)

Sleur: heb je die cams bij dezelfde leverancier vandaan ?

Grtz,
Menno

Dat haperen ligt volgens mij voornamelijk aan de kaartjes.
Goedkope china spul (ook al staat er class 4 of 6 op) haalt het nooit bij bijvoorbeeld een goede sandisk.

Met een china class 4 kaartje kreeg ik een hoop haperingen terwijl een sandisk class 2 kaartje het prima deed.

Je kunt goed zien als je kaartje te langzaam is. De tijd en datum zal af en toe wat knipperen. Als het heel ernstig is, dan zie je het filmpje even blijven hangen.

Dat haperen ligt volgens mij voornamelijk aan de kaartjes.
Goedkope china spul (ook al staat er class 4 of 6 op) haalt het nooit bij bijvoorbeeld een goede sandisk.

Met een china class 4 kaartje kreeg ik een hoop haperingen terwijl een sandisk class 2 kaartje het prima deed.

Je kunt goed zien als je kaartje te langzaam is. De tijd en datum zal af en toe wat knipperen. Als het heel ernstig is, dan zie je het filmpje even blijven hangen.

Verwijzend naar een paar poststs eerder:
Ik heb nu twee cameraatjes. De ene neemt op met haperingen en de andere super strak en vloeiend. ook als ik de SD-kaartjes (Dana Elec 4GB Class 4) omwissel. Duidelijk gevalletje slechte timing in sommige modellen. :evil:

Nog maar eens een kort filmpje gemaakt met de keychain cam.

Ik ben nog steeds bezig om mezelf te leren vliegen met de heli en dat blijkt ook wel uit het filmpje.......maar deze keer geen crash!

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb even het kaartje van mijn GSM erin gedaan.
De datum en tijd knippert in het begin een paar keer. betekend dit dat het kaartje te traag is?

Ik zag in de manual maximaal 32Gb Bestaat dat uberhoubt wel in dat formaat?:confused:

ik ga morgen even bij de mediamarkt een bijpassend kaartje halen, wat moet ik kopen?

Ik heb nu twee cameraatjes. De ene neemt op met haperingen en de andere super strak en vloeiend. ook als ik de SD-kaartjes (Dana Elec 4GB Class 4) omwissel. Duidelijk gevalletje slechte timing in sommige modellen.
Hmm, dat is toch wel apart.
Maar het zou natuurlijk kunnen zijn dat de hikkende cam het wel goed doet met een sneller kaartje :confused:

Laatst bewerkt:
Ik kon de verleiding niet weerstaan, en heb er dus ook maar een besteld.
Binnenkort dus even wat filmpjes maken :p

Ook ik moet nog op zoek naar een micro SD kaart, maar er zal er hier in huis vast nog wel ergens een liggen ;)

groeten remie

Vandaag twee stuks binnengekregen via:

eBay My World - eletech086

Hebben er 9 dagen over gedaan. Voor 10 euro/stuk in huis. En ze doen het allebei perfect. De ene met een 4Gb Sandisk class 4 en de andere met een 4Gb DaneElectric class 4.

En nu maar wachten op mooi vliegweer :sleeping:

Dirk

Haha Dennis, 't is een mooie zaal, maar de laatste keer kwamen die muren vanwege mijn geweldige ogen toch iets te snel op me af :lol:

Ik moet eerst maar weer eens wat buiten-ervaring opdoen :rolleyes:

Warm worden bij laden

Mijn eerste, eerder aangeschafte exemplaar (die het na twee uur al begaf met constant horizontale strepen door het beeld) werd best wel warm bij het opladen, ongezond warm volgens mij. Het valt me bij deze twee nieuwe op dat ze nauwelijks warm aanvoelen bij het laden.

Ik zag al eerder meldingen van warm worden bij opladen, is dat nou normaal of niet?

Dirk

@Dirk : de mijne word ook aardig warm tijdens het opladen, maar werkt prima

Even vraagje : zou het mogelijk zijn om de cam tijdens het filmen op te laden? Bij zweefvliegen zullen voor mij de vluchten max. 66 minuten duren, ( tenzij ik er zeker van ben dat ik nog een uurtje kan blijven hangen) en aangezien ik een zonnecel heb die meekan, dan ben ik wel benieuwd of daar mogelijkheden voor zijn,want die fco2 kon niet eens een vluchtje van 53min. Vastleggen, en toen was al het materiaal geschoten ook verloren gegaan (loop, klaverblad, inverted, uitzicht van 1350m) doet de carkeycam dat ook?

Alvast bedankt

Odin v. Oord

Back