Car KeyChain Spy Camera

Kunnen hier gewoon Micro SD kaartjes in.. of echt die TF Cards wat daar staat..? (Micro SD/TF gaan hier namelijk in zelfde gaatje van de cardreader...)
Ja gek genoeg is het exact hetzelfde, echter in china heet het T-Flash inderdaad :P Want ik kom het HEEL vaak tegen en de keren dat ik het vroeg kreeg ik antwoord dat het gewoon micro-SD is dus T-Flash is inderdaad gelijk aan micro-SD... Sterker nog tot nu toe alle producten waar een T-Flash kaart in kon werken zelfs micro-SDHC (wat elke sdkaart van groter dan 4Gb eigenlijk is). Zelf heb ik er dan ook een 8GB micro-SDHC kaartje in gestopt :)

Heb de mijne ook binnen , is van touch my cart.. zeer snel geleverd.....
Morgen even testen, zo te zien lijk het idd versie 3, dus de goede. nu hopen dat het beeld ook goed is....

Had hem al geplaatst in mijn eigen topic, maar dan toch ook maar even hier.
Cam gemonteerd op de achter spoiler.
Door de trillingen niet altijd even goed te zien, maar toch wel aardig gelukt.
Op het eind land ik jammer genoeg op z'n dak en valt de camera eraf. Volgende keer zal ik hem wat vaster zetten en hopelijk een paar rondjes meer kunnen filmen:

Laatst bewerkt door een moderator:
Tja ik heb last van me grote teen, weet jij hoe dit kan ? ;)

Ontopic: Nee, geen idee, tussen de 5 en de 30 werkdagen, afhankelijk van de shop,de locatie van de shop, het land, de douane, tegenwind, en een scheet die dwars ligt bij de schipper, of piloot, of erger een combi!

Geduld...

dat komt omdat je voor de deur in slaap ben gevallen en toen viel het pakketje op je teen.
hopen dat hij deze week binnen komt. het liefst vandaag natuurlijk.

@ Psygho
Dat ligt niet aan de verkoper maar aan de camera
Dat kan mij ook gebeuren
De mijne is van eleseed

Van Metapark heb ik na 2 maanden nog steeds niet de toegezegde camera's ontvangen.
Net als hier in Nederland heb je ook in HongKong malafide handelaren.

Van Metapark heb ik na 2 maanden nog steeds niet de toegezegde camera's ontvangen.
Net als hier in Nederland heb je ook in HongKong malafide handelaren.

Klopt.. bestel daarom niet direct. Zoek google af op meningen, en bestel anders eerst een goedkoop product, dat je kan kijken of het geleverd word.

Bij mij heeft het 2.5 mnd geduurd eer ik ze had.
De eerste zending was verloren ! maar die man heeft er zonder morren andere opgestuurd.
Die waren er op 2 weken.
Resultaat:
Kijk maar eens op Utube en zoek op "golden wings brecht".
Dan zie je mijn eerste filmpje.

;)

Laatst bewerkt:
haha serieus? dacht al wel wat bekende plaatjes te zien ;) naja staat die er nu 377x in of was 376x inc. mij? ;)

Mijn cam doet een beetje erg vaag.. als'k 'm aan zet en het knopje even ingedrukt hou om te filmen dan gebeurd er niets.. om een foto te maken hetzelfde.. tevens wil hij niet meer uit :( Dat kan alleen nog maar door de reset knop. Ook word'ie niet meer herkend door de computer ~_~ Is'ie gewoon stuk en kan ik 'm weg gooien of is dit een bekend probleem en kan't opgelost worden?

Hm.. 'k ga het proberen, bedankt! :D

*edit*
Heb'm de hele nacht laten laden, en volgensmij doet'ie het weer! :D

Laatst bewerkt:
Back