en knippert die tijd aanduiding altijd zo zenuwachtig van je Spycam???
als je er op let gaat wel irriteren.
Dat had ik eerst ook - een sneller sd-kaartje erin en het is verholpen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
en knippert die tijd aanduiding altijd zo zenuwachtig van je Spycam???
als je er op let gaat wel irriteren.
Ik heb er zelf geen last van bij mijn cam, ik had er gelijk een SDHC ingezet ,
maar het viel gelijk op bij dat filmpje van Ruben.
Bas leuk filmpje trouwens van die messchersmit met Roel samen,
ziet er proffie uit met alle geluiden en beeld gemixed bij elkaar !
Het is mij trouwens gelukt om een logo te plaatsen rechts boven in beeld!
nogmaals bedankt voor de uitleg.
groeten, Brandaris
@Brandaris
hij legde het mij uit als "alles wat hij nog in de schuur had"
ik kan wel eens kijken naar een sneller sd kaartje een SDHC? :shock:
groet ruben
Ik koop mijn camera's bij flashman365 +/- 8,50, had hem op school laten zien met de beelden van uit de lucht. Meteen 10+ verkocht op school voor 15 euro per stuk. Heb er nu dus al 10 besteld, ik bestel ze per 2 ivm douane kosten. Maar kreeg het 2e paket dus mooi per 6 verpakt, achja het is aangekomen, geen probleem dus.
100% Positief?Want dan koop ik hem daar ook.. Die paar euro minder, is toch weer mooi voor het geheugen kaartje.
Gaat van dit cameratje de accu ook gewoon 1 uur mee? Dus 4GB geheugen kaartje als aanrader???![]()
Igor, nog meer verslavingen erbijIk had alleen het probleem bij de laatste spycams die ik ontving er geen usb -> mini usb maar een USB(male) -> USB(female) (verleng)kabel bij zat. Hiervoor heb ik gemaild, en ik moet een foto maken en opsturen, en dan zou hij mij 6 nieuwe kabeltjes toesturen. Verder een prima verkoper hoor.
Nadat ik die 1e producten heb gekocht via ebay ben ik echt een beetje koopgek geworden...
Igor, nog meer verslavingen erbij
Alleen oppassen dat je geen gat in je hand krijg!
Haha, nee ik los het praktisch op door er meer te kopen, 1 te houden en de rest met winst door te verkopen. Dat dicht de gaten weer.![]()