Car KeyChain Spy Camera

Multiplex Blizzard (beste key chain cam filmpje van mij tot nu toe)

Me lipo is alleen wel dood kan hem niet meer opladen 'battery voltage to low' terwijl de regelaar op lipo safe stond. Zal ook wel komen omdat de accu al gaar was, maar eens kijken naar een snellere setup op 4s want de Blizzard vliegt echt super!

Op het einde merkte ik dat de lipo leeg was en moest snel landen helaas te veel snelheid dus een doorstart gemaakt net na het omkeren van de doorstart stopte de motor ermee en had ik geen gas meer gelukkig kon ik nog goed landen.

Laatst bewerkt door een moderator:
nee, dat is meer.

Dus je moet als je de goederen niet ontvangen hebt, binnen 45 dagen een geschil openen. Dat is 1,5 maand, dus je hebt nog wel even de tijd.

Persoonlijk ga ik bij ebay bestelling ervan uit dat het 2-4 weken gaat duren. Is het na een maand nog niet binnen, dan wordt het tijd om eens goed te gaan navragen.

ok dus dat wordt dan nog even wachten :)

Ik heb vandaag weer 4 cameras binnen gehad van beetleonline!
Misschien wel niet meer de goedkoopste maar wel erg betrouwbaar...
zo te horen is de boel weer op gang gekomen waneer waren ze opgestuurd?

Wist je dat je op een beetje formaat zwever best heel wat van die camera's kwijt kan? :D
Ze zijn zo goedkoop dat ik er laatst 3 besteld heb. Met nog 2 keychain camera's van een vliegmaat en een flycamone2 maakt dat 6 camera's. En dit is dan het resultaat:

Maar 1 woord eigenlijk.. Kippenvel.

Wist je dat je op een beetje formaat zwever best heel wat van die camera's kwijt kan? :D
Ze zijn zo goedkoop dat ik er laatst 3 besteld heb. Met nog 2 keychain camera's van een vliegmaat en een flycamone2 maakt dat 6 camera's. En dit is dan het resultaat:
knip
Wat wordt er nou gezegt op het laatst? De allereerste zin kan ik net niet verstaan.....

Wel een gaaf filmpje, wat je met zoveel camera's allemaal niet kan doen.

Kan iemand mij vertellen hoe ik de datum en tijd kan aanpassen bij de keycam?

Ik heb er geen cd-rom bij gekregen.

Alvast bedankt!

Iets winderiger dan verwacht met de parkmaster vanavond.. maar het was weer leuk :)

En het klok instellen is te vinden in post #4 :rolleyes:

Maar wellicht is het handig om dat en andere vitale informatie (link naar review pagina, beproefde verkopers, sd kaart info etc.) samen te vatten in post #1?

Ideaal als iemand dat kan regelen!

Op RC Groups ook mooie discussie over de keychain. Je kan de lens dus gaan draaien en hem daarmee scherper stellen voor 'veraf'. Iets wat je wel nodig hebt op een vliegtuig. Mooie is dat hij ook echt scherper wordt. Kijk maar eens bij de voorbeelden bij RC Groups. Nog maar 1 bestellen en ook maar eens onderzoeken

Back