Car KeyChain Spy Camera

Idd! is iets beter te bevestigen denk ik ja!

Toch gaat het met de keychain ook redelijk goed gelukkig ;)

Denk dat er nog wel meer van die spy dingen een goed alternatief zouden zijn hoor.

owja, filmpje is aan het uploaden ;) heb even alle video RAW achter elkaar geplakt, niets geknipt of bewerkt :P
(dus de scenes zijn echt aan/uit schakelingen geweest vanaf mijn zender)

Hij komt hier:
(nog even geduld dus, is nog aan het verwerken)

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben ook maar voor de bijl gegaan. :P
Mijn keychain komt er ook binnenkort aan.
Voor die 12 euro.. ik kon het niet laten ookal heb ik al een turnigy cam.

Nee, dat heeft hij niet, hij wou de knopjes aan de buitenkant ;)

Idd ;) anders kun je niet meer bij de knopjes!! (en dan plakt hij ook minder goed aan je model hoor... met die 'uitstekende' dingen ;) )

En sven, ja lol man, met 2 cams achter elkaar aan zitten :P

Dat was ook precies mijn bedoeling Pieter, Kan ik eens terug schieten met mijn pico. ;)

Maare, kan je die time stamp er niet op een of andere manier vanaf slopen?
Die is nogal luid en duidelijk vind ik. ;)

Jup, dat kan met een virtual dub iets, staat een paar pagina's terug in dit topic....

Zal van de week wel es kijken of dat mooi werkt (als jij me niet sneller af bent ;) )

Hmm virtualdub zal vast wel een logo\watermark sloop filter hebben idd, dat zou ook redelijk moeten gaan,
maar dat is wel mosterd na de maaltijd, het zal nooit helemaal weg zijn iig.
Maar ik vind het wel best, de mooie beelden zijn het waard.

Hmm virtualdub zal vast wel een logo\watermark sloop filter hebben idd, dat zou ook redelijk moeten gaan,
maar dat is wel mosterd na de maaltijd, het zal nooit helemaal weg zijn iig.
Maar ik vind het wel best, de mooie beelden zijn het waard.

Er wordt nog gezocht naar een manier om het "onscreen" printen van de datum en tijd gewoon UIT te zetten in de cam zelf, maar dat is geloof ik nog niet gelukt.

Overigens heb ik misschien geluk, omdat bij mij de tijd en datum in een "statisch" groen vlak zit :P zal iets makkelijker weg te halen zijn in dit geval als dat de datum in echt bewegende beelden zit.

@ helitony, ik heb de camera ontvangen!!! kan jij mij vertellen welke versie het is? 3 toch?

en kan jij mij ook vertellen hoe hij lade, knipperen is laden, branden is vol of branden is laden en uit is vol?

en aan iederen: hebben jullie ook dat als hij van de usb afkomt hij aanstaat?

en knipperende tijd is een te langzame kaart toch??
en het is 1 gig per 15 minuten toch?

kan het zo snel allemaal niet meer vinden;)

Laatst bewerkt:
@ helitony, ik heb de camera ontvangen!!! kan jij mij vertellen welke versie het is? 3 toch?

en kan jij mij ook vertellen hoe hij lade, knipperen is laden, branden is vol of branden is laden en uit is vol?

kan het zo snel allemaal niet meer vinden;)

Oke mooi zo.
Ja is versie 3

Laden is lampje aan, blijft aan totdat hij van de USB gaat en dan nog een paar seconden.

Als hij knipperd dan zit je in de opname modus.

Hier boven is toch echt alles beschreven. Zeker geen puf om terug te bladeren :smile:

Succes
Ton

Als hij vol is gaat hij niet uit!

Kaartje weet ik niet zeker maar dacht minimaal klasse 4.
Even terug lezen dan weet je het zeker.
Ton

ok, dus gewoon 3 uur eraan en dan eraf?

en dat van klasse kan ik ook niet heel goed vinden, heb zoek functie gebruikt. dus als iemand het ff weet?

Back