Car KeyChain Spy Camera

ik zie het idd, overheen gelezen in post 1;) al wel die website daar gevonden, maar daaroverheen gekeken;) dankj! ga morgen is ff kijken

denk dat ik dan maar voor een class6 ga, zit ik safe;)

hierbij mijn eerste filmpje!!

even snel op me auto geplakt vanmiddag;)

alleen qualiteit is echt veel slechter nu die geupload is, is daar nog iets tegen te doen?

Laatst bewerkt door een moderator:
hallo tony,

dankje! inderdaad nu de lucht in. ik wil hem deze week is een keer onder me lama hangen. op me shockflyer en of zwever moet nog even wacht, heb volgende week examens, dus zal over 2-3 weken zijn;)

@tony(heb de betaling net gedaan, moet je in deze dagen hebben, bedankt nogmaals!!!!)

Hoi Vinny, ik zie bij jou ook de datum zenuwachtig knipperen ,dit geheugenkaartje is ook geen class 6 maar 4.

Wel een leuk filmpje, ik zie uit naar je luchtcapriolen onder de Lama!!

groet, Brandaris

ja was mij ook al opgevallen, dit is dus classe 4? weet ik dat ook weer. ik wil vandaag of morgen proberen even een classe 6 4 gig kaartje halen, zit nu 1 gig in;) waar kon je op de verpakking ook alweer de classe aan zien??

mijn capriolen met de lama komen binnenkort;) stay tuned;)

Vincent,

Je examen is belangrijker he.
Dus weg achter die computer en snel in de boeken!!
Als ik dat had geweten had ik even gewacht met opsturen.
Succes
Ton

hallo tony,

ja inderdaad, en zit ook behoorlijk wat uurtjes per dag in de examenbundels en samengevat;) maar af en toe ff wat anders door even op het forum of even een accutje leegrijden moet ook kunnen toch?!;)

@brandaris: ok bedankt ik ga even kijken;)

Ik heb gisteren ook nog even geprobeerd een paar leuke filmpjes te maken van mijn MikroKopter.
1 camera onder de MK en de andere aan mijn zonnebril.
Dit is het resultaat geworden:

Laatst bewerkt door een moderator:
leuk filmpje!!!!

kan trouwens dat "script" voor het verwijderen van tijd en datum niet meer vinden :S ik weet het... ik ben scheel...

iemand dit nog paraat?

Hoi Vinny, ik zie bij jou ook de datum zenuwachtig knipperen ,dit geheugenkaartje is ook geen class 6 maar 4.

Wel een leuk filmpje, ik zie uit naar je luchtcapriolen onder de Lama!!

groet, Brandaris

Wel apart, ik gebruik een bijgeleverd kaartje van 4GB classe 2 zonder dat alles erg zenuwachtig knipperd... MErk is overigens Lexar.

Die subtitle remover heb ik nog niet goed aan de praat gekregen, de timestamp remover, die ik plaatste op de vorige pagina, doet het zonder aanpassing.

ja inderdaad las ook op die 808 website dat iemand een nieuwe had gemaakt niet logoaway maar timestamp, speciaal hiervoor. deze is ook op die site te downloaden.

@ badbert. ik dacht dat je met script bedoelde een stukje wat je via een txt in de camera zelf uit kon zetten;)

Back