Car KeyChain Spy Camera

Daarnet even een aanval ondergaan van een paar op hol geslagen vogeltjes....

Beelden zijn genomen met een #3 cam. (beetje bijgeknipt)

Beetje offtopic, maar gisteren volop met de scholeksters gevlogen, zelfde verhaal, helaas geen camera op kist zitten. Stuk of 3 die het lang vol hielden en bleven aanvallen, ik vloog met een simpel kistje (Easystar) met een vlotte motor, als je de kist ineens omgooit en achter vogels aangaat kun je ze wegjagen, duurt overigens niet lang, als je stopt komen ze weer achter jou aan. Kat en muis spel zo'n 4 LiPo's volgehouden, weet niet of de beestjes er net zoveel lol aan beleefde als ik... :rolleyes:

Terug ontopic, lierstart van zwever, filmpje is NIET door mij gemaakt maar door een clubgenoot. Ik heb overigens weer 10 camera's binnen, voor clubgenoten, met een beetje geluk binnenkort weer nieuwe filmpjes :D

Laatst bewerkt door een moderator:
Kreeg ik het verzoek van een kennis om zijn camera's in te stellen met de juiste tijd en datum, zag ik dat het ledje niet geel/oranje brand maar rood.
Welke versie dat dan weer is? 4 mogelijk?

Op d enormale manier met het tekstbestandje was het niet mogelijk om de tijd goed te krijgen dus het is zeker geen versie 3.
Heb nu via het programmaatje van die duitser aangegeven dat ik niet wist welke camera het is.

Het programma schrijft dan voor iedere versie een bestandje naar de camera en zet de datum en tijd alsnog goed!!

Werkt echt perfect!!

1 druk op de knop en alles staat erin...

full

Toch versie 5 zo te zien. 720x480

Laatst bewerkt door een moderator:
OOps sry,dat bedoelde ik ook natuurlijk:D

Zie je ook dat bij versie 4 je de datum kunt uitzetten.
Dus mischien kun je dat eff testen.

Ik heb dat geprobeerd in dat programma maar dat werkte niet maar misschien omdat het dan toch versie 5 blijkt te zijn..

Ik ga de eigenaar 'blij' maken dat ie de verkeerde versie heeft ontvangen...

Balen zeg:(
De nederlandse zaken hebben versie 3(althans 2 wel)
Maar je zou ze gewoon kunnen bellen,
en vragen welke kleur led,en lens hij heeft,
Mischien een idee,voor de volgende die je maat gaat kopen.

Hij heeft ze ook via ebay gekocht.
Als het beeld maar goed is dan is het voldoende. Het geluid van 3 is ook maar apart wanneer die op een vliegtuig zit.

Je kunt geloof ik wel blurren,
Maar het weghalen en de dezelfde kwaliteit terug krijgen daar,lijkt me stug.

Maar heb ergens filmpje gezien,
zal het eens effe zoeken.

Ja dat blurren weet ik...
maar de datum wordt er ergens in de software in de cam op gezet... dat ZOU je toch ook weer uit moeten kunnen krijgen? :P

Moet vast wel kunnen,
Mits je in de software kunt komen van spycam.
Een bestand weghalen,en dan ergens plakken,kun je het nog altijd terug zetten.

Mogelijk dat ze op rcgroups al iets gevonden hebben, die amerikanen zijn er ook al lang mee bezig
Met dat blurren zie ik eigenlijk liever de datum in beeld omdat dat wazige ook maar niks is.

Laatst bewerkt:
Waarom zo moeilijk over een datum en tijd ?
Als je over een paar jaar terug kijkt weet je niet meer waneer je het filmpje hebt gemaakt.
Persoonlijk zou ik zelfs nog wel de plaatst voor de datum willen hebben staan zodat je weet waar je was toen je het filmpje maakte.
Stoort het je echt dan plak je toch twee balkjes, onder en bovenin, in het beeld met eoa videoprogramma'tje.

Gisteren ook mijn nieuwe camera binnengekregen.
En deze is wel goed!

Echter, het programma van die Duitser gebruikt voor de data en tijd.
De data is nu wel in orde, maar de tijd op één of andere manier niet.
Verder werkt alles naar behoren.
Al moet ik als ik het filmen stoppen wil, niet 1x maar 2x snel op het knopje duwen!

Mij stoort het ook niet die timestamp,
En is ook precies wat bigboat zegt,je kunt over een paar jaar nog zien wanneer je had gevlogen.

Vindt trouwens sommige filmpjes,
Bv bij de axn floater jet,
Daar zie je ook de romp,met zwart kapje,
Vindt die opnames veel erger.
Ik heb hem helemaal voor op de neus,
zie je tenminste alles.

Back