Car KeyChain Spy Camera

woeeehoeeee eindelijk binnen
hoewel het best snel is gegaan
heb maar 10 dagen gewacht op me hk bestelling

eindelijk ken ik ook wat video beeldjes maken :D

nou wat videos gemaakt toen ff op de aangegeven site gekeken voor de datum
lol is toch beetje vreemd 1980 rofl toen was ik er nog niet eens
dus ik bestandje aangemaakt (time.txt )
uitgezet en aangezet maar nu

de led blijft contineu branden en verder is er niks mogelijk de computer bijv herkend de camera ook niet
hmz nu las ik dat je eht kaartje ken resetten heel leuk maar lol hoe doe ik dat zonder een kaartlezer voor een micro sd?
iemand nog andere suggesties ?

ps
Tweede handsie gekocht zonder gebruiksaanwijzing ?
nieuw is ie hier ook zonder handleiding binnen gekomen hoor :S

grtz lip

Laatst bewerkt:
rofl nvm

ik heb dus nu een uur ruim met dat ding in me handen gezeten en zitten balen waar ik een cardreader snel vandaan haal

chago opzij gelegd
kijk ik opeens ledje uit bat dus leeg gheghe
stop hem in de pc en voila hij doet het weer :P

de datum krijg ik enkelt niet van 1980 14:30 af heb het programmatje gebruik genaamd setcamera clock deze maakt ook een txt bestandje aan dat klopt toen heb ik hem ontkoppeld uit gezet aan gezet video genomen uit gezet en aangekoppeld maar nog steeds 1980
lol

ben er inmiddels achter dat ik versie 7 heb :O

grtz lip

Laatst bewerkt:
mini spy cameraatjes

ik weet nog wel een adresje die ze verkoopt voor €12 kan vragen of hij ze nog heeft?
Als er mensen intresse in hebben?

ok het is me gelukt met de 808 set clock
ik heb versie 7 en die staat er niet bij dus heb ik i am not sure gekozen en nu werkt ie perfect :D tijd en datum zijn eindelijk van 1980 af rofl

grtz lip

Wat vinden jullie van mijn nieuwe achtertuin met recreatievijver die nu aangelegd wordt:

Laatst bewerkt door een moderator:
Van die vijvers hebben wij ook.
Je mag er helaas niet in varen omdat het recreatie water is en je mag er niet in zwemmen omdat het barst van de blauw alg.

Was echt waanzinnig mooi! Leek wel of je op de antillen was bij wijze van.

Ook hier mocht je (nog?) niks, verboden toegang om het gehele terrein.

Hier nog een van het park Loohorst van Sunparks:

en vanaf de andere kant van het park:

Leuk!
Hele herkenbare beelden, heb daar zelf vaak in de lucht gehangen :D
Kijk maar eens op bijvoorbeeld 3min3sec tweede filmpje, daar zie je het lierveld :yes:

Bedoel je op deze manier?

full

Thnx, was idd wel mooi met de opkomende maan.
Zag er ook gaaf uit dat vliegen. Jammer dat de vluchten zo kort zijn. Nou stond er dan ook totaal geen wind dus dat scheelt ook wel natuurlijk...

Wordt dat veld speciaal hiervoor gebruikt?
Overigens stond er ook een mooie Mustang voor de lier! :razz:

Thnx, was idd wel mooi met de opkomende maan.
Zag er ook gaaf uit dat vliegen. Jammer dat de vluchten zo kort zijn. Nou stond er dan ook totaal geen wind dus dat scheelt ook wel natuurlijk...

Wordt dat veld speciaal hiervoor gebruikt?
Overigens stond er ook een mooie Mustang voor de lier! :razz:

Jep, veld speciaal hiervoor. Mustang is van Huub, is nog een tijd aan het puzzelen geweest voor trekhaak, niet gebruikelijk bij zo'n wagen maar de lier moest erachter kunnen... :hamme:
Huub kun je ook eens aan de mouw trekken voor een tandemvlucht, kun je een keer zelf mee mocht je nog eens in de buurt zijn :D Wel camera meenemen (zo, nu zijn we toch weer ontopic :rolling:)

Wind is inderdaad grote factor, bij mooi windje komt men hier tot z'n 300m. Eigenlijk net te weinig om een belletje mee omhoog te pakken, dat lukt slechts zelden. Ooit wil het boven het park nog wel eens stijgen of boven bepaalde gewassen daar...

Nieuwbouw Hardinxveld-Giessendam:

Heb een oude gyro die ik nog had liggen op de rolroeren gezet en daardoor kraag je wat rustiger beeld!

Mooi filmpje weer Richard!
Onder welke hoek heb jij je camera ongeveer staan t.o.v. vliegtuig? (hoe ver voorover?) Toevallig een plaatje van ?

Hier een foto van mijn opstelling:-)
Zachte gedeelte van klittenband onder de cam gelijmd met secondelijm en het harde gedeelte op de cockpit geplakt.
Blijft goed zitten!

full

Net voor de motor zie je de gyro zitten die ik tussen de rolroeren gezet heb. Hierdoor krijg je net wat minder schokkerige beelden.

Hallo, ik heb ook de car key cam, alleen die van mij gaat vanzelf uit naar ongeveer 6 seconden filmen.
Nu heb ik de cam al gereset, en opgeladen, maar het probleem blijft.
Heeft iemand dit probleem ook?, of weet iemand de oplossing.

Alvast bedankt

jan

Back