Car KeyChain Spy Camera

Halllo allemaal!

Waar raden jullie momenteel aan om een cameratje te kopen? Liefste een lekker goedkoop adresje, hong-kong is ZEKER geen probleem!

Alvast bedankt,

Iemand nog geintereseerd in een dode cam. Reset knop is kapot en hij gaat helemaal niet meer aan. Stuur maar pb bij interesse anders gaat hij de prullenbak in.

Nieuwe is al bestelt :)

Hugy, en andere ge-intereseerde,
ik heb ook nog een kapotte gloeilamp voor iemand in zijn donkere kamer !

ik stap gelijk over op led-verlichting :p

Brandaris,

Misschien heeft iemand zijn lipo of lens kapot. Kan hij toch zijn cam weer werkend krijgen. Alleen verzendkosten gaat hij weg. Dus een beetje rare opmerking van je. Zal wel weer zo'n chagrijnige futter zijn.

Zo de mijne is ook stuk, eerst een dikke lipo erop gezet van 240ma,(de oude was dood) maar nu wil hij niet meer filmen, en foto's nemen... Beetje jammer.. Zit nu te denken om maar iets kwalitatiefs beter te kopen, heb er al 3 gehad, voor die prijs had ik ook een hk flycam3 gehad of zo.... Hmmmmz.....

Goedkoop duurkoop ?

Als een dure bij een verkeerde handeling stuk zou gaan, is dat jammer, bij een goedkopere is het minder erg.. .. ..? ik zelf zou voor goedkoop gaan :o

Waar kan ik de handleiding vinden?
De eerdere linkjes waren meer de beschrijving maar niet echt een handleiding.

Gebeurd het laden via de usb?
Heeft ie ook intern geheugen of enkel sdmini card?

Groeten,
Marcel

Zonder 116 pagina's door te lezen:
Is het (inmiddels?) al mogelijk om de datum weg te krijgen?
Zijn er ook (eventueel iets duurdere) versies die die mogelijkheid wel bieden?
Ik zit te denken om een handje vol van die dingen te kopen en dan op alle uiteinden een easystar oid te hangen.

Lees de draad eens door ;)

Om kort te zijn:

ja, dit was altijd al. hoe dat kan vindt je ergens in de 116 pagina's (hint: video edit software) Nee niet native ondersteund.

Ja er zijn duurderen maar deze zijn EXACT hetzelfde qua werking, maar niet qua prijs. ;)

Dat kan je doen.

Ja er zijn duurderen maar deze zijn EXACT hetzelfde qua werking, maar niet qua prijs. ;)

Dat wil ik wel even aanvechten.
Voorbeeldje wat je zelf op internet kan controleren.
Zoek op BC547 met de toevoeging a / b / c / d / e of M en kijk wat de prijs is van de transistor met de verschillende toevoegingen.
Zo ook zal je in duurdere camera'tjes andere onderdelen aantreffen dan in de goedkopere.

Er staat in jouw profiel dat je moderator bent, maar ben je dat ook ?
Het lijkt erop dat je Emil heet, maar is dat ook zo ?
Je woont in Drenthe, serieus ?
Moet ik doorgaan ?

Pfff, lijkt wel een doel te worden alles ter discussie te stellen, kunnen we het weer gewoon over de spycam hebben... ?

Hier een filmpje van een clubgenoot (medeforumlid Jerros):

Laatst bewerkt door een moderator:
Vandaag eens een ander plaatje geschoten.

DG1000 5.3M van een lid op sleep door een BiGGs lid die een mini meet hadden bij ons op het veld.

Laatst bewerkt door een moderator:
Back