caravan

• Topicstarter Topicstarter mits23
  • Startdatum Startdatum
M

mits23

Guest
Hallo,

Ik ben van plan om een knaus sudwind na te bouwen 1:10 heeft iemand tips, ideen of tekeningen?
alvast bedankt voor de moeite!

groeten mitchel

"een" Südwind bestaat natuurlijk niet ... alleen al in het 2010 assortiment zijn ze er 20 verschillende grote ... in bijna oneindig aantal varianten (opties) ... de naam "Südwind" wordt al jaren voor een bepaalde klasse van luxe bij Knaus gebruikt met in de loop der jaren ook heel verschillende uiterlijken ... dus ja keuze te over ...

was vergeten erbij te zetten dat ik er zelf een knaus sudwind sport 450(...) heb uit 1999. Iemand tips voor mij?

ja eens zoeken met google

Wat een loze opmerkingen jongens.. Sorry dat ik het zeggen moet, maar een reaktie met google of iets van dien aard een vraag afdoen is zo 2009..

Komaan, iemand stelt een serieuze vraag op het forum. Toon eens respect en reageer op een normale manier. Anders kun je vrijwel elke vraag hier op het forum wel afdoen met "google?"

@TS: sorry, ik weet het antwoord op je vraag niet, maar moest hier even op reageren...

Wat een loze opmerkingen jongens.. Sorry dat ik het zeggen moet, maar een reaktie met google of iets van dien aard een vraag afdoen is zo 2009..

Komaan, iemand stelt een serieuze vraag op het forum. Toon eens respect en reageer op een normale manier. Anders kun je vrijwel elke vraag hier op het forum wel afdoen met "google?"

@TS: sorry, ik weet het antwoord op je vraag niet, maar moest hier even op reageren...

hij vraagt om tips.....

die geven we dus (google)

mvg hans

En dan kom je vervolgens via Google op dit forum terecht... met mensen die zeggen dat je moet gaan Googelen... !

Rich

opmeten en zelf tekenen.
fabrikant opzoeken en mailen .
Catalogussen.
Folders.
3 zijden aanzichten die je kunt verschalen

Ben er zelf ook aan begonnen. Het moet een Constructam Coral 1 worden.
Schaal 1/18. Van niets begonnen en maar zoeken naar oplossingen. Heel boeiend maar soms duurt het wel even alvorens je wat vindt.

Back