hallo mede-modelbouwers,
toen mijn auto niet goed starten ben ik me daar in gaan verdiepen. ik kwam meteen een nieuw woord tegen: primen. dat deed ik altijd gewoon door nitro in de carb te gooien. even uitgetest, maar de brandstof loopt gewoon niet van mijn tankje naar mijn carb. na een paar tests(en veel geknoeide nitro
) bleek dat mijn carb verstopt zat ofzo. maar nu komt iets wat voor mij heel raar is/lijkt: als ik het gas iets openzet dan gaat het harstikke makkelijk. dit betekend in mijn ogen dus ook dat mijn motor niet in zijn stationair loopt. ik heb de hele carb uit elkaar gehaald, schoongemaakt en doorgeblazen. maar hij doet dit dus nog steeds niet. iemand idee'tjes om het op te lossen? of is dit normaal? hij heeft plus/min 3 maanden niet gedraait(met 2 jaar oude nitro in de carb, leidingen en motor:newbie: , ik wist toen nog niet dat je nitro maar ongeveer een half jaar kan bewaren en dat als je hem wegzet dat alle nitro en zo eruit is).
iemand nog goede idees om dit op te lossen,
thanks,
rens van breukelen
toen mijn auto niet goed starten ben ik me daar in gaan verdiepen. ik kwam meteen een nieuw woord tegen: primen. dat deed ik altijd gewoon door nitro in de carb te gooien. even uitgetest, maar de brandstof loopt gewoon niet van mijn tankje naar mijn carb. na een paar tests(en veel geknoeide nitro

iemand nog goede idees om dit op te lossen,
thanks,
rens van breukelen