carbon ta-05

Ben zelf ook op zoek naar zo'n chassis en heb op verschillend fora gelezen dat het chassis van Eagle Racing de beste keuze is qua prijs/kwaliteit voor de TA05, is te bestellen via:

Broad Tech

Gaat om dit chassis

grt02-300x237.jpg
image-10.jpg

Zelf ging mijn voorkeur uit naar dat chassis van R2Hobbies, maar deze blijkt van erg slechte kwaliteit te zijn.

Laatst bewerkt door een moderator:
Kijk dat is hem waar kan ik deze bestellen? alleen heb ik wel een ta05 IFS V2 is die er ook?

gaaf dat je hem gevonden hebt thanxxs!!!!!:banana:

dit was ook een ifs maar door de motor kan je je shocks niet meer zo plaatsen en komen ze dus zoals een normale ta05 te zitten.

kijk deze bedoel ik,

TA-05IF22V2.jpg

bij die van jullie zit de accu pack dwars en bij deze op de plek waar hij nu ook zit.

ook is jullie voorste riem korter en wordt gespannen door een spanner.

ik denk dat jullie een andere hebben.

kijk deze bedoel ik,

TA-05IF22V2.jpg

bij die van jullie zit de accu pack dwars en bij deze op de plek waar hij nu ook zit.

ook is jullie voorste riem korter en wordt gespannen door een spanner.

ik denk dat jullie een andere hebben.

Neem aan dat ze wel weten welke auto ze hadden he?
Bij het nieuwe chassis komt de accu idd dwars te liggen, dus dat is niet meer van toepassing dat ze hetzelfde moeten liggen als voorheen.
Das nu eenmaal het risco van een ander chassis nemen, dat er wel dingen kunnen veranderen. Die patrick heeft is wel een hele mooie set trouwens hoor.

Maar aan de foto te zien heb je dus een chassis gevonden voor jouw wagen, zou zeggen kopen dus ;-)

Back