Carbon winkels ?

• Topicstarter Topicstarter WuTangcl
  • Startdatum Startdatum
W

WuTangcl

Guest
Weet er iemand in of rondom Zwolle een winkel die vooral goedkoop carbon verkoopt ?

Of een goede internet winkel is ook goed.

Wij hebben hier wel Quartel maar die is aardig duur in mijn ogen en een winkel online
heb ik nog niet kunnen vinden in NL

ik ben hoofdzakelijk opzoek naar carbon staafjes van 1,5mm, 2mm, 3 mm
dan nog platte profielen van ongeveer 1mm dik en 5 mm breed
en buisjes van 3 en 4mm buiten en 2 en 3mm binnen diameter.

Alvast bedankt voor jullie hulp

Awol zei:
Bij hangar, www.hangar.nl , kun je online carbon bestellen. Als er niet opstaat wat je nodig hebt, ff mailen.

Hey TOP MAN, deze site kende ik dus nog niet, :thumbsup: :thumbsup:

en nog in de buurt ook, helemaal fantastisch, :thumbsup: :thumbsup:

HEEL ERG BEDANKT !!! :proost: :mrgreen:

Hey WuTangcl, alles goed? tijdje niks van je gehoord.

Ik heb hier ooit koolstof staafjes gekocht
www.dePaddestoel.nl , hier kan je ook online bestellen.

Wat voor mooie ben je nu aan het maken?

En bestaan er ook bedrijven waar je plaatjes Carbon kan krijgen? is weer iets lichter dan aluminium denk ik

Hey Nosmo,

Tsja, tang voor servo stekkers nog niet binnen dus ik ben nog niet verder gegaan met de ark, ik wil hem perfect hebben dus wacht ik daarop.

verder ben ik druk geweest met familie aangelegenheden (vader overleden)

Ik ben nu bezig met een Citabria te bouwen van 6 mm depron, heb daar een hoop Carbon voor nodig, is een goede trainer om met vliegtuigen te beginnen, vandaar...

ik zal eerdaags wel een foto plaatsen als hij af is, er zijn al genoeg bouwdraadjes, vandaar dat ik geen 1 open, die van mij zal weinig toevoeging hebben daar ik net begin met vliegtuigjes en nog niet zo goed kan bouwen als ieder ander hier op het forum.

En bedankt voor die mooie link, ook hier staat een hoop op wat ik kan gebruiken, TOP dank je wel

bedankt PeeWee en remie voor de carbon plaat tips, ga ik zeker een kijkje nemen.

WuTangcl zei:
Weet er iemand in of rondom Zwolle een winkel die vooral goedkoop carbon verkoopt ?

Of een goede internet winkel is ook goed.

Wij hebben hier wel Quartel maar die is aardig duur in mijn ogen en een winkel online
heb ik nog niet kunnen vinden in NL

ik ben hoofdzakelijk opzoek naar carbon staafjes van 1,5mm, 2mm, 3 mm
dan nog platte profielen van ongeveer 1mm dik en 5 mm breed
en buisjes van 3 en 4mm buiten en 2 en 3mm binnen diameter.

Alvast bedankt voor jullie hulp

Als je plaat zoekt kan je evt. ook bij mij terecht (p.s. ik woon dichtbij)

zowel carbon grondstoffen (weefsels) als halffabrikaten zoals platen, profielen en staafjes zijn online te koop bij:

[mod]Spammen is niet toegestaan[/mod]

Laatst bewerkt door een moderator:
Back