Carson 14 kanaals stickzender

Een carson reflex zender moet je niet vergelijken met een robbe / futaba / spektrum zender.
Mijn persoonlijke ervaring is dat de sticks veel minder nauwkeurig zijn dan de andere merken.
Verder lijkt de zender gewoon goed te doen wat het moet doen en geen rare fratsen uit te halen.
Heb er inmiddels meerdere voorbij zien gaan en nog geen problemen gehoord over deze zenders op een ontvanger die niet wou mee werken na.

Het blijft echter wel een echte instap zender om te beginnen. Maar voor het geld een prima zender.

F14 met Jeti heb ik al :)

f14stuurwiel.jpg

Hallo ik heb sinds kort een tamiya truckkie en ben daar nog druk mee bezig om het in elkaar te krijgen.
Maar ben in tussentijd aan het oriënteren naar een zender en ontvanger.
Is die Carson Reflex zender een beetje goed of hebben jullie een betere optie.
Het is wel de bedoeling dat ik in de toekomst het een en ander aan en uit moet kunnen zetten bv verlichting.
Hoor graag van jullie. dit is mijn eerste truck dus alles is welkom.

gr Martin

de carson reflex zenders zijn echt beginners / instap zenders.
Voor de basis voldoen ze maar ze zijn niet te vergelijken met bijvoorbeeld een robe f-14 / fc-16.
Dat zijn zenders die kwaliteit veel beter zijn (sticks vooral) en ook meer mogelijkheden bieden.
helaas zijn de robbe zenders nog altijd slecht leverbaar en ben je afhankelijk van de 2de hands markt.
Laatste bericht geving is dat er rond september pas weer nieuwe robbe voorraad verwacht wordt.

Ik heb me hier nog niet in verdiept.
Maar kan je me uitleggen waarom een beier.
En is het allemaal net zo eenvoudig aan te sluiten als een tamiya unit???

Een beier is top. Je kan er meer verlichting op aan sluiten. Verschillende geluiden kan je in voeren .is goed koper dan de mfu. Alleen heb je leds en weerstanden nodig en een regelaar bij de Beier.

Back