Carson 14 kanaals stickzender

Ik heb een 10 channel sky-fly van carson, werkt super goed. Het is wel een vliegzender, maar met een klein beetje kennis heel goed aan te passen voor de truck. Er zijn 9 mogelijkheden om channels aan te sturen (digitaal. dwz je kan elk willekeurig kanaal erop programmeren) daarnaast zij er een 7 tal schakelaars die ook nog eens elk afzonderlijk zijn te programmeren. Kortom: EEN PERFECTE ZENDER VOOR DE TRUCK.

Wat de Beier betreft De mogelijkheden zijn legio, verlichting geluid aansluiten is appeltje eitje, en ja hij is erg klein qua inbouw. Dat kan je van de lompe tamiya unit's niet zeggen. Kortom: EEN PERFECTE MODULE VOOR DE TRUCK.

Voor de beginner zou ik willen adviseren om eens binnen te lopen bij een van de modelbouwclubs in je omgeving, daar is zeker goed advies te zien en te krijgen. Als je eenmaal alles duidelijk uitgelegd hebt gekregen is de keuze eenvoudig.......:cool:

Martin,

Als je een modelbouwclub in je omgeving zoekt kijk eens op de site van de NNMG.
Wij hebben in september weer rijdagen in Hoogeveen en in Coevorden. Juiste data staan op de site

Hoi ik heb ne carson 14 kanaal zender gekocht
Maar krijg hem niet verbonden met mijn truck
Heeft er iemand een oplossing voor mij

Hoi ik heb ne carson 14 kanaal zender gekocht
Maar krijg hem niet verbonden met mijn truck
Heeft er iemand een oplossing voor mij

Wel erg weinig info..... Een aantal mogelijkheden;

Zender en ontvanger te dicht bij elkaar bij het binden. Zet ze een meter uit elkaar.
Heb je de voeding van de ontvanger goed aangesloten?

Verder heb ik niet zo'n zender dus misschien als bovenstaande niet helpt even verder vragen aan iemand die wel die zender heeft....succes.

Bedankt voor de uitleg nog 1vraag ik mijn zender ook aan sluiten op batterij om dat hij daar ook 1poort voor heeft

De meeste rijregelaars hebben een BEC systeem,wat zorgt voor de stroom voorziening van de ontvanger.Daarom heeft men geen aparte ontvanger accu nodig.Lees de gebruiks aanwijzing van je regelaar.

Oke top bedankt maar op mijn gebruiksaanwijzing sta stuurservo in de twee maar dan zeg heb ik niet meer en heb nog drie draden over de input schift. Support leg en schift waar moeten die dan

Dat weet ik maar ik heb zo niemand die er iets van kent kort bij huis de meest Rc bouwers woon in Nederland en ik ben uit België

Ik heb de modul van Tamiya er in zitten mijn schakel servo sta vast in eerste versnelling hoop dat je nu al iets meer weet

Back