Carson 1st Go–Kart

hallo,
ik heb de Carson 1st Go–Kart gevonden bij roal te R'daal.
na een jaartje of 6 offroad te hebben gereden zou ik toch weleens on-road willen proberen.
lijkt me niet te duur en gewoon een compleet setje.
iemand ervaring met deze kart?
voor en na delen?

mvg!

ik denk dat de kyosho birel kart beter is, hier zijn over het algemeen ook makkelijker onderdelen voor te krijgen maarja de kyosho is wel ff 2x zo duur als de carson. ligt aan je budget. de kyosho is ook wat steviger de carson rij je best makkelijk kapot.

ik wil gewoon een goedkoop wagentje waar ik afentoe zo eens mee kan rijden onroad.
voor offroad heb ik al 2 mooie machine's staan die ook onderhouden moeten worden.

ik wil gewoon een goedkoop wagentje waar ik afentoe zo eens mee kan rijden onroad.
voor offroad heb ik al 2 mooie machine's staan die ook onderhouden moeten worden.

ik heb ervaring met de kyosho birel kart,hij ridt fijn,alleen je merkt wel dat hij een starre achteras heeft....
maar dat heeft de carson ook...

en zoals er al werdt gezegt,de birel is wel 2x zo duur alleen de kwaliteit is gewoon een stuk beter en hij is echt nagebouwd uit een echte birel kart...
oja en niet alleen offroadauto's moeten worden onderhouden,ook onroad auto's hoor....

Laatst bewerkt:
De Kyosho heb ik ook gehad, is leuk voor de heb maar rijdt eigenlijk gewoonweg slecht met een onwijs slap frame. De looks is wel 10+
De Thundertiger (dan wel brushless) rijdt echt strak, bijna gelijk aan een echte, je stuurt hem overal waar je hem hebben wilt, standaard met rubberbanden, maar voor een paar euro zijn er ook voor indoor mousebanden voor te krijgen.
Ook ziet deze er beter uit dan de carson uitvoering.

Zie ook een paar filmpjes:

http://www.rc-central.nl/nl/products/13842/kt-8_go-kart_rtr_2_4g_tt6570-f07x.html

Laatst bewerkt door een moderator:
Back