D
djoefromreal
Guest
Meestal krijg je dit soort vragen van echte beginners, en had ook zelf nooit gedacht zo eentje te stellen (dat zoek je toch op???)...;-)
maar hier komt hie:
Werkelijk het hele web heb ik afgezocht naar informatie over het pairen slesj binden van een Carson Reflex Wheel-X met een Reflex Wheel receiver.
Ik kom niet verder dan:
1. Receiver aanzetten
2. Set button drukken
3. Transmitter aan
maar dit werkt niet. Een manual van t ding kan ik ook nergens vinden, heb nog eens exact hetzelfde model in handen gehad, maar was een ander merk. helaas vergeten hoe die bindde
dit is hem
Heb het ding gekregen bij een model dat ik kocht, en zou hem graag testen
1 kanttekening:
de receiver, daarop staat reflex wheel pro, en niet reflex wheel x, maar volgens de verkoper kloppen deze 2 wel bij elkaar en heeft het bij hem altijd gewerkt.
ik spring een gat in de lucht als het lukt, gewoon, omdat het zou moeten kunnen
Alvast bedankt voor het eventuele graafwerk in jullie geheugen!
maar hier komt hie:
Werkelijk het hele web heb ik afgezocht naar informatie over het pairen slesj binden van een Carson Reflex Wheel-X met een Reflex Wheel receiver.
Ik kom niet verder dan:
1. Receiver aanzetten
2. Set button drukken
3. Transmitter aan
maar dit werkt niet. Een manual van t ding kan ik ook nergens vinden, heb nog eens exact hetzelfde model in handen gehad, maar was een ander merk. helaas vergeten hoe die bindde
dit is hem

Heb het ding gekregen bij een model dat ik kocht, en zou hem graag testen
1 kanttekening:
de receiver, daarop staat reflex wheel pro, en niet reflex wheel x, maar volgens de verkoper kloppen deze 2 wel bij elkaar en heeft het bij hem altijd gewerkt.
ik spring een gat in de lucht als het lukt, gewoon, omdat het zou moeten kunnen
Alvast bedankt voor het eventuele graafwerk in jullie geheugen!