Carson E-Stromrace @ 44K BL

Vandaag voor de 1e keer mijn Carson E-Stormracer uitgelaten met een nieuw BL set.
Ik had eerst met deze wagen bereden met een Tamiya Blackmotor sport (18.000 toeren) en reed grappig in vergelijk met een nirootje auto.

Nu met dit set met een 11.1 Volt LiPo is het niet te doen... :|
Ik kan net mijn gas aantikken en hij rijd al redelijk hard, als ik langzaam de wagen op snelheid laat komen en geef dan gas bij, spint de wagen alle kanten op hahahaha
Dit gaat echt heel hard... (maar dat heb ik niet gezegd als Nitro rijder!!)

Ik kwam niet meer dan half gas omdat het veld ophoud. Wat gaat dat hard zeg.... :)

Filmpje :)

QTYIktHCJPU[/media] run Carson E-stormracer BL

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik rij, vlieg, vaar al 30 jaar met stick zenders.

Ik vind ze persoonlijk meer en fijner controleren dan een stuurwielzender.

Dat rijdt flink zeg, maarre stickzender op rc auto?:nooo: :D

rijd zeker leuk, 3 cellen kan wel moet je even kijken of de motor het aankan om een groter pinion erop te zetten

je staat er versteld van hoeveel wedstrijd rijder met een stick zender rijden.

mvg Hans

wedstrijdrijders zonder spektrum?
Ieder zijn keuze natuurlijk, vind persoonlijk meer gevoel hebben met stuurwielzender.

neej ik doel op stickzender. (frequentie moeten ze zelf weten)

ik vlieg ook en kan ook met stickzender rijden maar voorkeur gaat naar stuurwiel.
vliegen met stuurwiel gaat een beetje moeilijk lol

Het set kan 3S aan, derhalve de fan niet aanslaat en daardoor de ESC goed warm word.
Dat ga ik vandaag nalopen :)
De motor word niet eens lauw...

Ik hem meerdere modellen in mijn zender staan, dus meerdere wagens op 1 zender, daarnaast heb ik nog een zo'n zelfde zender als spare.
En stuurwiel of stick is naar mijn mening altijd persoonlijk.
Ik heb een goede stuurwielzender gehad, alles te programmeren, maar het is niet mijn ding.
Wat me wel altijd opvalt is dat mensen met een stuurwielzender altijd heeeeeeel zenuwachtig met het gas doen, zeker met brandstofmotoren.
Dit levert heel veel slijtage op de koppeling op...

Back