Carson Heat

Hallo mede modelbouwers,

Mijn TL-01 en TL-1B staan in de verkoop. Ik probeer geld op te halen voor een nieuwe auto. En dit keer word het een nitro off-road. Na flink zoeken kwam ik het volgende model tegen, de Carson Heat.

http://www.offroadmarkt.de/carson-heat.php

heat-detail4.jpg

heat-detail2.jpg

heat-detail5.jpg

heat-detail1.jpg

heat-detail3.jpg

Het chassis is gemaakt, op basis van de t-maxx. De hop-ups van de t-maxx zijn dan ook te gebruiken voor de heat.

Nu is mijn vraag: lijkt dit jullie een goede MT? en heeft iemand ervaring met deze auto? Graag een onderbouwde reactie[/img]

ziet er wel stevig uit, wel veel plastic trouwens.
maar is 2.5 cc niet erg weinig voor zo'n zware truck?

Ik vrees dat hij een beetje underpowered en een beetje overplasticked is

Als je hem toch op internet wilt kopen.. Waarom spaar je dan niet even net door totdat je geld genoeg hebt om een savage op www.towerhobbies.com te kopen.
Maarja ik vind wel dat ze nogal overhyped zijn.Iedereen wilt em en wilt zo snel mogelijk zoveel hop-ups. Dit is niet aanvallend bedoeld hoor :)
Het is wel een hele vette wagen maar tegenwoordig koopt iedereen em zomaar even ik vind het toch een hoop geld
Hooiiiii

Nee, ik wil geen Savage. Iedereen zegt dat een Savage zo super is, dat is die ook wel, maar ik wil gewoon wat anders!

Jasper zei:
Nee, ik wil geen Savage. Iedereen zegt dat een Savage zo super is, dat is die ook wel, maar ik wil gewoon wat anders!

ZO MOET DAT !!!
Iedereen wilt een savage omdat iedereen ene heeft :lol:
Eindelijk eens iemand die ervan afwijkt :worship:

Veel suc6 ermee als je hem hebt natuurlijk :wink:

haha ik heb een savage en ik heb er geen moment spijt van dat ik een savage heb gekocht.. ik denk dat als ik een carson wildcat had gekocht dat ik dan snel zou door sparen voor savage. !!

maar oke boeien iedereen zijn eigen smaak

denk dat je lekker door moet sparen voor een FG marder die is dit jaar ook op de markt als een monstertruck dus wat wil je nog meer loopt altijd! super krijg je geen spijt van!

Back