carson slecht bezig!

Cheeta

Forum veteraan
ik heb 8 maanden geleden de chassisbalken van carson besteld.

907063.jpg

CARSON MODEL-SPORT::Produkte::Truckmodelle::Zubehör::Produkt Details

deze zouden zwart moeten zijn, echter zijn het doodgewoon blanke alu profielen!

ik weet dat ton duits hier op het forum ook al mee te maken heeft gehad bij zijn fulda trailer die niet gespoten was.

tevens zitten er nog diverse krassen op die er uit gepolished moeten worden voor het gespoten kan worden.

Carson is gewoon ronduit slordig bezig.

Bericht: van een ronduit zwaar teleurgestelde en boze klant.

Laatst bewerkt:
hoi cheeta
das waardeloos zeg,
kan je beter bij seidel kopen uit duitsland,
donderdags besteld,dinsdag binnen,
valt me nog mee dat ze het niet hebben dubbel gebogen om het in een kleiner doosje te verpakken qua lengte,hihihi
je zal wel een mailtje naar carson sturen met je verhaal,
kijken wat ze daar op te zeggen hebben,als ze al reageren,
groeten markioo

Ik bestel ook bij Carson zelf, de chassis balken zijn eigenlijk van Veroma, in Dortmund kon je ze daar aankopen op hun stand. Zoals het meeste denk ik wat Carson voor de trucks maakt. Het klopt inderdaad dat alle trailers die je nog moet bouwen in blank alu zijn, deze moeten nog allemaal gespoten zijn, en dan de prijzen, vind ik te duur om te verkopen voor de klanten, ik moet een stuk onder de prijs gaan om die aan te bieden aan de klant.

Ik heb ook lopende bestellingen staan en het duurt maanden vooralleer iets geleverd wordt!!

Steve

Hallo allemaal,

Tja, dat is jammer, dat de leveringen zo lang duren, maar vooral als ze nog beschadigd zijn ook, is het helemaal balen.
Wat het spuiten betreft, dat is natuurlijk wel mooi, maar je moet er toch vaak zelf nog gaten in boren, dan beschadigen ze toch weer en de meeste modelbouwers geven vaak de chassis toch een ander kleurtje !!

Begrijpen jullie waarom ik alles zo veel mogelijk zelf maak, omdat ik niet afhankelijk wil zijn van fabrikanten/leveranciers, die meestal ook nog vrij duur zijn en toch meestel niet mijn maat hebben, die ik wil gebruiken.
Ook chassisbalken maak ik zelf, dan kan ik zelf de hoogte, de dikte en de lengte bepalen.

Der Getriebedoktor.de

Hallo,

Bij bovenstaande dokter kun je ze ook bestellen. In de lengte 60 en 80 cm blank.
En verder heeft hij ook de profielen van Tamiya op vooraad. Dus bestellen maar.

hallo
ik heb ze ook liggen in de lengtes 39 en 45 cm,
oftewel van de volvo/scania en de aeromax,
en ook nog de dwarsbalken erbij,haha,
zie te koop topic,
mvg markioo

Back