carson wildcat

• Topicstarter Topicstarter Rick St.
  • Startdatum Startdatum
Bij deze dus een foto.
getpicture.php

Zoals je misschien zien bestaat het uit twee delen,... De twee "steunpaaltjes" waarop de servo "
hangt. Dan Zit er een clipje met twee pinnetjes die in het schroefgat zitten, die klik je door de schroefgaatjes en dan aan de "paaltje". Het ziet er niet echt mooi/sterk uit. Maar eerlijk gezegd heb ik er nog nooit problemen mee gehad.

word het niet eens tijd om schoon te maken..:P
Enne dirk het is inderdaad zo'n oerauto:-) ben er laatst nog 1 tegengekomen dat ziet er wel lollig uit :-) vreemde motor..

Rick

nee:-( ze hadden hem niet op voorraad:-( dus ik krijg hem maandag..

Hehe, in de tijd voor mijn autootje had ik al een volledig pak papier uitgeprint vanuit elke mogelijke hoek van mijn auto en allerlei tips enzo :P
De dag dat ik hem ging halen werd al dat papier omgezet in een uur kwijlen naar de auto en luisteren naar de info en tips.

BlackFox zei:
Hehe, in de tijd voor mijn autootje had ik al een volledig pak papier uitgeprint vanuit elke mogelijke hoek van mijn auto en allerlei tips enzo :P
De dag dat ik hem ging halen werd al dat papier omgezet in een uur kwijlen naar de auto en luisteren naar de info en tips.

Toen ik mijn eerste echte auto wilde gaan kopen,.. heb in ook dit hele forum door liggen lezen. En op internet allemaal informatie opgezocht. Das kei mooi :D

jaaa maar ik heb al 1:10 carson brandstof :lol: ik weet het wel :-)

Rick :D

Ja, maar tis wel een ander model, dus ik stel voor: KWIJL DE FOTO'S VOL !!!!!!!!!!!! :lol:

IK durf het niet zeker zegge mits ik deze wagen niog niet eerder heb gezien, maar is een protech nitroblast dan niet beter 4x4 he is niet veel duurder

ja...maar ik vind die nitroblast neit heel mooi en ik hou van stadiumtrucks
en het scheelt maar 30 euro..

Rick

Nou niet goed!.. :-P
Ik krig hem waaaarschijnlijk vrijdag... hopelijk want dat zeiden ze. Heb net gebeld.
Ik laat jullie het wel weten als het zover is.... :lol:

Groetjes Rick

Rc Gek zei:
Nou niet goed!.. :-P
Ik krig hem waaaarschijnlijk vrijdag... hopelijk want dat zeiden ze. Heb net gebeld.
Ik laat jullie het wel weten als het zover is.... :lol:

Groetjes Rick

Altijd maar uitstellen die Klote lui :evil:

jaa klopt ik word er altijd gek van.. maar nu is het zeker dat ik hem morgen(donderdag) of vrijdag krijg :-D Dus het word wachten en wakkerliggen:-D
:lol:

greet rick

rick waar blijft die wagen
:evil: jij hebt altijd pech met dat soort dingen :evil:

Back