Castle Creations Mamba Monster topic

Vraagje,

Ik heb gisteren mijn MMM 2200 combo opgehaald, hij is vers uit Amerika, want de importeur (wie is dat eigenlijk) was ook door zijn voorraad heen. Na ongeveer een maand wachten is hij er dan eindelijk.

Nu lees ik in de quick start guide die er bij zit het volgende over programmeren:

" You can do all of these things with the included CASTLE LINK and your Windows PC (not included)."

Volgens dit boekje zou de castle link er dus bij moeten zitten, maar dat is niet zo. Heb ik nog recht op zo'n ding? heb al een field link besteld.

Kijk bij de shop waar je hem gekocht hebt of hij er bij hoort te zitten. Misschien halen ze hem bij die shop er wel uit om hem zo goedkoper aan te kunnen bieden dan andere...

In die combo doos moet ie normaal zitten... Het is gewoon een klein pcb plaatje met een kimpkousje rond. 25mm*10mm*3mm ofzo is de afmeting van dat ding, klein dus.
Een USB kabel zit er wel niet bij, maar die heb je wss in huis van de camera, gps, ...

He mannen bedankt voor de snelle reactie (en dat met dit weer!!!).

Aan de hand van stoomstrijkijzer z'n berichtje heb ik de hele doos noog eens goed leeggehaald, het linkje zit er inderdaad in:D.

Ik ben weer blij.

Laatst bewerkt:
Iemand idee van de status van de LED's op de mamba max pro ESC ?(ik weet is mamba monster topic)

Ben al wezen surfen, maar kan 1,2,3 niet zo veel vinden erover.:confused:
:cool:

niet dus , had ik al gekeken,staat vanalles maar niks van de status LED's, gaat dus om de status van de LED's bij bv als de esc te warm is geworden of de motor , of als de LVC in werking is getreden :rolleyes:

Laatst bewerkt:
ff van de castsle site in 30 sec gevonden
13. What do the flashing LEDs mean?
The LEDs can have different meanings depending on what you are doing.
If you are not calibrating and have no throttle input:
Flashing Red and Yellow = over temp
Flashing Green and Yellow = low voltage cut-off(battery)
Flashing Green OR Red = Speed control has not been calibrated and is not armed; or throttle sub-trim is not at 0.
Solid Green OR Red = should not happen when at neutral, indicates full throttle/reverse
Flashing Yellow = possible problem with controller
Solid Yellow = indicates neutral and armed
Flashing all colors = speed control is not receiving a valid signal from the receiver, usually indicates the receiver wire is plugged in backwards into the receiver; possible problem with controller or with throttle channel on receiver.
If you are applying throttle or reverse when NOT calibrating:
Flashing Red and Yellow = over temp
Flashing Green and Yellow = low voltage cut-off(battery)
Flashing Green OR Red = indicates partial throttle (green) or reverse (red)
Solid Green OR Red = indicates full throttle (green) or reverse (red)
Flashing Yellow = possible problem with control
Solid Yellow = should never happen
Flashing all colors = speed control is not receiving a valid signal from the receiver, usually indicates the receiver wire is plugged in backwards into the receiver; possible problem with controller or with throttle channel on receiver.
If you are applying throttle or reverse WHEN calibrating:
Flashing Red and Yellow = should not happen when calibrating
Flashing Green and Yellow = should not happen when calibrating
Flashing Green OR Red while beeping = indicates speed control is looking for full throttle (green) or full throttle (red). If it continues for more than ~ 8 seconds, indicates speed control is seeing partial throttle (green) or reverse (red), increase endpoints on transmitter so speed control sees full throttle/reverse.
Solid Green OR Red = indicates full throttle (green) or reverse (red) has been read
Flashing Yellow = speed control is not seeing a valid neutral signal, check your transmitters throttle sub-trim is at zero, exponential is set to 0 or linear, and mixing is disabled.
Solid Yellow = indicates neutral has calibrated and is armed
Flashing all colors = speed control is not receiving a valid signal from the receiver. Usually indicates the receiver wire is plugged in backwards into the receiver; also happens when speed control has accepted a calibration setting (throttle, reverse or neutral) and flashes/chimes 4 times before moving to next calibration point; or problem with throttle channel on receiver

Goedemorgen luitjes,

heeft iemand enig idee hoelang de schroefjes mogen zijn om de 2200kv motor vast te zetten in de motor mount? De originele schroefjes zijn te kort en ik weet niet hoever je andere schroefjes erin kan draaien....

edit: Net gelezen op RC-monster dat er een kevlar bescherming op cc motoren (dus gelukkig ook op die van mij, voordat ik de schroefjes er te ver in draai)

Laatst bewerkt:
zitten er geen schroefjes bij als je een motor koopt,want dan kun je even op castle.com kijken welke maat er standaard bij zit.

Op castlecreations.com is er geen info over te vinden helaas.

Edit: de motors zijn zonder problemen te openen en te sluiten? Niet dat ik dalijk een repairkit moet kopen omdat ik iets mis...

Laatst bewerkt:
Vandaag mijn nieuwe MMM van CC ontvangen :yippie:
Gister mijn Mugen MBX6Te conversie ontvangen :yippie:
Binnenkort eens RTR maken :yippie:

Vandaag mijn nieuwe MMM van CC ontvangen :yippie:
Gister mijn Mugen MBX6Te conversie ontvangen :yippie:
Binnenkort eens RTR maken :yippie:

Traktion drive en nieuwe body ontvangen :D Traktion drive is awesome en voor de body heb ik nog verf nodig. Weet alleen niet hoe ik hem ga spuiten. Ben eigenlijk wel verliefd op dat oranje van m'n Losi :p

Back