Castle Creations Mamba Monster topic

Niemand een idee?
Ik heb het setje in the us gekocht, dus ik heb waarschijnlijk geen garantie toch?
Jawel! Als het niet jouw fout is dat hij niet meer werkt sturen ze je meestal gratis een nieuwe of repareren ze de kapotte.
Je moet dan gewoon de verzendkosten betalen om het naar castle op te sturen.

Heb je al eens geprobeerd van met iets anders dan het plaatje contact te maken in de stekker(bv een kabeltje om testen)?

Heb even een mailtje gestuurd naar RC-connect, dealer van CC.
Heb de draadjes van de schakelaar aan elkaar gesoldeerd maar alsnog niets :(

Heb even een mailtje gestuurd naar RC-connect, dealer van CC.
Heb de draadjes van de schakelaar aan elkaar gesoldeerd maar alsnog niets :(

Maakt niet uit waar of bij wie je een Motor en/of ESC (nieuw) hebt gekocht,
Zolang je de bon maar hebt met de aankoop-datum, kunnen alle reparaties van alle CastleC. produkten , rechtstreeks met de fabriek(Kansas_USA) afgehandeld worden !

Hier de link Castle Creations | Repair Center

Tot nu toe doe ik het altijd zo, dit gaat veel sneller dan via de Dealer.

Letop :
er moet wel een "Proforma Invoice " bij, want USA is geen EEG.
Kan je downloaden van DHL DHL Invoice Generator

Succes,

Maakt niet uit waar of bij wie je een Motor en/of ESC (nieuw) hebt gekocht,
Zolang je de bon maar hebt met de aankoop-datum, kunnen alle reparaties van alle CastleC. produkten , rechtstreeks met de fabriek(Kansas_USA) afgehandeld worden !

Hier de link Castle Creations | Repair Center

Tot nu toe doe ik het altijd zo, dit gaat veel sneller dan via de Dealer.

Letop :
er moet wel een "Proforma Invoice " bij, want USA is geen EEG.
Kan je downloaden van DHL DHL Invoice Generator

Succes,

Bedankt voor de info.
Maar ik heb geen creditcard of iets dergelijks.
Als het niet onder garantie valt, wat moet je dan betalen als je pech hebt?

En wat bedoel je precies met "proforma invoice"?

Stijn14,
Dan wordt het lastig, ook al zijn er geen kosten(garantie) ze vragen altijd wel een CreditCard nummer voor de zekerheid.
Kom je toch bij de Dealer terecht......

Een Proforma Invoice is een Document die jezelf invult met alle voor de Douane benodigde gegevens ,als je een Pakket naar een land buiten de EEG stuurt.

Bedankt voor de info.
Maar ik heb geen creditcard of iets dergelijks.
Als het niet onder garantie valt, wat moet je dan betalen als je pech hebt?

En wat bedoel je precies met "proforma invoice"?

Bedoel je met het feit dat jij geen credit card hebt dat ook je ouders er geen hebben?

Ik denk dat het $70 is voor een mmm die niet onder garantie is.

Castle Creations Field Link Programming Cards for AIR and CAR Controllers - Radio Control Zone

New from Castle Creations:

Castle is pleased to announce the release of our new Field Link programming cards for AIR and CAR controllers. These handy cards allow users to change popular control settings quickly without a computer – great for the field box or workbench! Field Link cards offer the simplicity of one button operation. Click to move through the settings and hold/click to change the values. It’s that easy!

Customers can also use the Field Link card as a USB adapter to connect Castle Link compatible controllers to their Windows PCs for complete access to all available programming options.

The AIR Field Link is compatible with nearly all Phoenix, Phoenix HV, ICE, ICE HV and Thunderbird controllers as well as CC BEC and CC BEC PRO BECs.

The Car Field Link is compatible with all Sidewinder, Mamba, and Monster controllers.

Card Dimensions:
L: 3.5” (89 mm)
W: 2.25”(57mm)
H: .1875 ” (5 mm)

Field Link CAR ESC Programmer
Part Number: 010-0063-00

Field Link AIR ESC Programmer
Part Number: 010-0063-01

MSRP: $29.95
MAP: $25.45

Shipping Early January 2010

attachment.php

mooi extraatje voor als je gaat rijden.niet iedereen heeft een laptop die je op het veld kan gebruiken!
goed gezien .het lijkt wel een beetje op het losi-systeem.
maar toch goed gezien!!

maldegem zeg!
das pas eens in de buurt.
ben er naar school geweest!
waar heb je je setje besteld?

Jup jup :D Ik ook :p Kzit nu in Gent op Kaho Sint lieven.
Kheb mijn set besteld bij aerobertics. Doet normaal gezien enkel vliegtuigen. Khad daar Castle regelaars gezien voor vliegers en khad em gemaild of die ook aan een MMM setje zou kunnen geraken. En hij wou dat doen, waarvoor dank ^^
Waar hebde gij uw MMM sets gehaald? Kdacht eerst van op ebay ene te bestellen, maar alsk douane kosten had kwam da evenduur uit als hier bestellen (mss zelfs goedkoper).

Wa zijn u bevindingen van die set? Tgaat mijn eerste elektro auto worden. Mijn nitro buggy gaak ombouwen met dees setje.

ik heb ze bijde in brugge gekocht.
bij de 2 lokale shops daar!bij elk eentje dus!
de set zelf is beestig goed en met deftige lipokes keihard!
zekers tevreden over!op een buggy zal dit bangelijk zijn.
dit zou ik wel eens willen zien!

gr

Jup jup :D Ik ook :p Kzit nu in Gent op Kaho Sint lieven.
Kheb mijn set besteld bij aerobertics. Doet normaal gezien enkel vliegtuigen. Khad daar Castle regelaars gezien voor vliegers en khad em gemaild of die ook aan een MMM setje zou kunnen geraken. En hij wou dat doen, waarvoor dank ^^
Waar hebde gij uw MMM sets gehaald? Kdacht eerst van op ebay ene te bestellen, maar alsk douane kosten had kwam da evenduur uit als hier bestellen (mss zelfs goedkoper).

Wa zijn u bevindingen van die set? Tgaat mijn eerste elektro auto worden. Mijn nitro buggy gaak ombouwen met dees setje.

ik heb ze bijde in brugge gekocht.
bij de 2 lokale shops daar!bij elk eentje dus!
de set zelf is beestig goed en met deftige lipokes keihard!
zekers tevreden over!op een buggy zal dit bangelijk zijn.
dit zou ik wel eens willen zien!

gr

Mhhh, maar die mamba's worden bij de auto's geleverd zeker? Of zijn die appart gekocht? Ik ken enkel AMshop in brugge. Welke is daar nog mss?

Back