Castle Phoenix ICE 100 vraag

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo Bart,

Dat is ook zo, staat in je OP, sorry...

In dat geval zou ik gewoon Michiel's raad opvolgen, de voorhanden zijnde motor en regelaar inbouwen en met een klein propje gaan testen.

Groeten, Jan.

Bart ,

De servosteun zou ik lekker laten liggen deze leg ik je woensdag wel uit waar ie het beste kan komen met simpelere middelen. De motorsteun met achter ondersteuning is gewoon het beste voor de lange medusa 3680 motor.

mvg

Michiel.

:oops: had de mount al besteld vóór je post. maakt op zich niet uit, het zijn de kosten niet. deze leek me makkelijker zodat ik eventueel ook de 1521 erin kan zetten (grotere diameter) en dat kan niet me die hotr mount. vind jij dat ik alsnog die hotr mount moet bestellen?

ach nee joh , t had ook anders gekund hotr had ook eentje met een 40mm ring welke je had kunnen opvullen met 2mm rubber om de motor heen maar bij de nue had ie er zo in gepast.

Wel verstandig is dan bij de alu steun carbon vezels door de gaatjes te laten steken omdat alu niet echt perfect kleeft met epoxy , het houd wel maar t kan beter.

ha, da's mooi! iemand anders biedt excuses voor mijn ongeduld.... 't-is ook eigenlijk jouw schuld dat ik nu een boot heb gekocht en al aan tweemotorige cat zit te denken. mn vriendin wil je graag even spreken...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back