Zijn er mensen die in Vlijmen of in Bergsenhoek met een Cat SX rijden?
Zo ja, hebben jullie een set up voor mij?

Daarnaast zijn alle tips/tricks inzake deze auto welkom!
Greetz.
Mijn setup van vorig jaar ga je weinig aan hebben. Ten eerste heb ik ondertussen zoveel veranderd en nieuwe dingen geprobeerd dat ik ook van nul begin.
Wat ik je ondertussen wel kan meegeven :
Algemeen technisch :
- De diffs : zie de Cougar thread

- Reverse tandwielen invetten
- Gooi de witte spur weg en plaats een nieuwe (zwarte) spur zoals die bij de cougar of de SX2 zit. Ik gebruik nu een RW spur (te vinden op o.a. ebay. Echt goed spul). Doe je dit niet, is je slipper nutteloos of ga je spurs stuk draaien
Setup (dit is algemeen) :
- De CAT heeft allereerst meer droop nodig (ongeveer 5mm) voor Vlijmen of Berschenhoek. Je kan langere ballcups gebruiken of andere shocks in afwachting van de Big Bores
- Gebruik in 80% van de gevallen de smalste camberlink plates
- Ik raad je aan om de 12,5mm aluminium caster blokken te gebruiken. De auto rijdt op klei ook makkelijker met overdrive op de voortrein (35T pulley)
- Ik gebruik een oneway diff maar dat is persoonlijk
- wees niet bang om redelijk veel toe-in achteraan te gebruiken. Ik zit meestal op 3,65°, wat veel is voor een 4wd
- Ik heb achteraan een loden plaatje van ongeveer 75g onder het chassis gekleefd