catamaran

hallo allemaal,

ik ben op zoek naar een site waar ik een zeil catamaran kan kopen. :confused:
mijn budget is rond 250 euro.
er hoeft geen zender of ontvanger bij te zitten.
heeft u wat gezien of weet ik waar ik er een kan vinden, zou u dat dan a.u.b. willen doorgeven.

alvast bedankt voor alle reactie's

dank je wel,

maar volgens mij zit er een extra hulpmotor in de boot.
en dat vind ik niet echt vijn.
mij lijkt de mini 40 trimaran wel wat.
alleen weet ik niet waar ik deze kan kopen

Hallo dit is mischien iets . d`r is niet zoveel tekoop ,en in ieder geval 250e voor een beetje tri/cat die zeilend is denk ik te weinig of je moet geluk hebben ,maar voor nieuw ga al gauw naar de 1000euro , anders op Ebay snuffelen wil noch wel eens 1 opstaan ,nu staat deze erop
Trimaran "TRIANA" von Robbe | eBay

beter zeilend is een Buterfly , was hier op dit forum tekoop ,(was????)

Shinobi RC Trimaran » Aardvark Technologies

http://www.rc-network.de/forum/showthread.php/275234-Verkaufe-EGI08-Mini-40-Trimaran

ffgooglen ,

gr Rexonamen

Laatst bewerkt:
dank je wel,

maar volgens mij zit er een extra hulpmotor in de boot.
en dat vind ik niet echt vijn.
mij lijkt de mini 40 trimaran wel wat.
alleen weet ik niet waar ik deze kan kopen

De hulpmotor is puur een hulpmotor. Mocht je om wat voor reden dan ook in het riet terecht komen, kun je tenminste nog achteruit varen.Hoef je er niet achteraan te zwemmen ofzo.
Tijdens het zeilen heb je de motor niet nodig en gebruik je dus in principe ook niet
Wil je de motor gebruiken heb je in ieder geval al 3 kanalen nodig.

ik denk toch dat ik dan toch niet een katamaran neem.
ik zag bij jurod bv een rc zeilboot life at the extremem ligen voor 249,90 euro.
maar voor 219,90 staat dezelfde voor minder, maar wat wel bij de life stont was dit:
Volvo Ocean Race 2008-2009 Offical Licensed.
ik weet niet presies wat dit betekent.

Dat betekent niets. Die kreet heeft dezelfde waarde als "nu nog lekkerder" bij de frietkraam, of "wast nog schoner" op het Ariel / Dash 2-in-1 pak.

Nou nou, je hebt toch al wat tips?
Je doet net of er nog niemand heeft gereageerd.
Komt wel lullig over zo.

Wees zelf eens creatief en klik ieder plaatje aan dat je zelf kan vinden met Google afbeeldingen.

maar weet echt niemand waar ik een catamaran of een trimaran kan kopen?

aangezien de vragen zou ik wel willen weten wat je leeftijd is want eerst een cat dan een tri dan een monohull ?? , En waar wil je naar toe dat we je er een aan de voordeur afleveren , ik heb je een paar links gedaan , dus de rest is aan jezelf ,

gr Rexonamen

Kijk eens op het duitse form RC Networks.de
Daar staat een heel form over de mini 40
dit staat zeer hoog aan geschreven
Ook op de modelzeil site van Engeland hebben ze een site link

gr Tom

Ik heb al veel rond gekeken maar kon niets vinden. Ik ben nu van plan er zelf een te maken. Ik ben op zoek naar wat bouwplannen. Kunnen jullie me misschien wat plannen er op zetten.

Als je serieus wil kijken of zeilen wat voor je is, neem dan een (gebruikte) Micro Magic. Geen cat, of trimaran, maar wel een leuk en goed zeilende boot, die je 2e hands voor rond de 200 euro kan vinden. Gezien je ervaring en je wilde plannen, en steeds van gedachten veranderen, acht ik de kans dat je zelf tot een goed zeilend bootje gaat komen, erg klein. Niet vervelend bedoeld, maar dat is wel de indruk die ik (en blijkbaar anderen ook) krijg.

Als je zeilen echt leuk vindt, ga je veel plezier van zo'n Micro Magic hebben, en kun je dan alsnog tussentijds eens rustig nadenken en informatie inwinnen (en dat betekent ook zelf zoeken) over een andere boot.

Back