Zo, toch maar weer een projectje begonnen in aanloop naar di IFFY, Coudron racer, mooi van lelijkheid

Laatst bewerkt door een moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Laatste vorderingen, alleen nog een kielvlak en richtingsroer bouwen, dan eindelijk bespannen.![]()
.... twee dagen na de start van de bouw
Ziet er goed uit!
Groeten, Ramses
Ik kan niet helemaal goed de constructie van de achtervleugel zien, maar die rolroeren zien er erg natuurgetrouw uit, ook de kruisverbindingen. Die hoogteroeren zijn ook fantastisch. Worden ze uiteindelijk vastgelijmd? Je zou er haast RC in willen gaan zetten. Kun je nog wat closeup foto's maken?
Dat ziet er goed uit en in dit tempo ruim op tijd af voor de IIFI. Wat ge je doen voor de V-stelling? Vuistregel is dat bij een laagdekker de vleugeltips even hoog moeten komen als de schroefas.
Bij de vleugelaanzet zou ik de romp nog wat verstevigen. Bij een zware landing vrees ik dat de spantjes naar binnen vouwen.
Heb je al ideeen voor het maken van het neusbloklager? Vraag maar als je hulp nodig hebt.
Kan iemand me helpen bij het maken van een neusbloklager?![]()