cc-01

beste,

ik ga eind dit weekend men cc-01 pajero halen van tamiya. Deze gaat voornamelijk gebruikt worden in zand en water ed.

Is het nu best dat ik kogellagers monteer? ik ben namelijk bang dat deze gaan vastlopen in waterzand ed.

Ook zoek ik er een realistiche band met velg voor, een met wat meer grip oid. iemand iedeetjes?

grtzzz

Ik zou persoonlijk niet naar die site gaan. Er is idd veel over die wagen te vinden, maar de forumleden hebben nogal de neiging elke Tamiya-auto naar voor te trekken en zeggen dat het geweldige chassis zijn terwijl het niet altijd het geval is.

sorry, nu zie ik ineens wel meer onderverdelingen in het forum.

Alleen snap ik het opknippen van de banden tg niet hoor, iemnd een duidelijkere link?

grtzzz

beste,

ik ga eind dit weekend men cc-01 pajero halen van tamiya. Deze gaat voornamelijk gebruikt worden in zand en water ed.

Is het nu best dat ik kogellagers monteer? ik ben namelijk bang dat deze gaan vastlopen in waterzand ed.

Ook zoek ik er een realistiche band met velg voor, een met wat meer grip oid. iemand iedeetjes?

grtzzz

CC01 is een prima chassis, zeker kogellagers monteren, zonder is alles zo naar de knoppen, ook de assen.
Voor in de modder zou ik wel goede gesealde lagers nemen.
Ik zoek ook mooie realistische banden voor mijn cc, ik heb er wat gezien op www.CMLdistribution.co.uk maar de vraag si of je hier als particulier kunt kopen.

Back