CC P125/P180 op 5S/6S

Mensen die mee doen;

Eric uit de USA; 16 compleet
Roy uit de UK; 2 compleet
Steve uit de UK; 4 compleet
Mike uit de UK; 1 compleet
Luc uit Bels; 2 compleet
Mark; 4 compleet
Frank; 1 compleet
Andre uit Brazilie; 4 compleet
Gerben; 1 compleet
Alan uit de UK; 5 compleet
Atindra uit de USA; 4 compleet

Toen nog een paar Duitsers, Fransen enzovoorts....

Laatst bewerkt:
Mijn eerste bestelling van 50 setjes is dus reeds verbruikt. Heb nog maar 10 setjes extra besteld omdat ik niet denk dat ik nog eens 50 setjes nodig heb.

Als iemand nog wat wil, 5 euro voor een setje of 25 euro voor dat ik de modificatie doorvoer inclusief retour post.

Bij deze echter een klein nieuwtje. George Shering is bezig zijn eigen software te schrijven voor de P125/P180 regelaars en heeft inmiddels reeds gevlogen met deze software. Hij wil zelfs zo ver gaan er ''traction controll'' op te zetten.

Met andere woorden, ik denk dat ik die nieuwe Schulze 24.200 nog maar even laat zitten en bij mijn huidige regelaars blijft. Veel geld uitgeven kan altijd nog.

:)

CC zou best eens zelf met een Throttle curve/traction control kunnen komen. Kijk maar eens in de castle link software, in de demo mode, kun je voor de hydro-regelaar al een curve instellen.

Groet,
Gerben

CC zou best eens zelf met een Throttle curve/traction control kunnen komen. Kijk maar eens in de castle link software, in de demo mode, kun je voor de hydro-regelaar al een curve instellen.

Groet,
Gerben

Ja Gerben, ze hebben wel al wat ingevoerd maar ze hebben totaal geen interresse in F5B en Hotliners. Wat je ziet zal wel voor de Heli en 3D vliegers zijn.

Overigens, ik neem even aan dat George ook wat aan de rem functie doet. Een echte dynamische rem zoals op de Schulze en Kontronik regelaars. Zelfs de GX200 heeft deze functie!!!

Doe dit maar eens met een andere regelaar. Misschien dat een Markus 300 wel de enige andere regelaar is die dit ook aan kan.

a3853312-180-Grafiek2.gif

a3853314-214-Grafiek5.gif

Amaai, En de motor ziet minder af met die traction control, welke temperatuur krijgt hij zo? Die 70 - 80° die de mijne kreeg, heeft hem niet kapot gemaakt.
En dit was dan nog met de krimpkous erover, dus het zal nog wel 10° meer geweest zijn ook, in werkelijkheid.

Val

Weer de grenzen aan het zoeken dus :). Dat motortje zou het wel leuker hebben met een 8,25/1 of zelfs hogere gear lijkt me.
En idd wel vet dat die castle dat aankan.

Val, idd. Het lijkt er sterk op dat we meer vertraging nodig hebben om die grote props efficienter te kunnen draaien.

Overigens heb ik die dag 2 vluchten gemaakt, de eerste was met de nieuwe S-vorm prop van Sergey met een 6S 3000mah 40C Turnigy pakket. Dat ging zeker rap, enkel was ik binnen 170 seconden door mijn 1750W.min heen. De stroom was toen ook over de 450A.

Dus 2 vluchten met dit vermogen en nog steeds geen rook.

:)

Back