CC Phoenix micro 10 waar op nederlands internet nog tekoop?

• Topicstarter Topicstarter Robert Jan
  • Startdatum Startdatum
R

Robert Jan

Guest
Hoi,

Enige tijd geleden kocht ik bij www.modelbouwholland.nl een castle creations phoenix micro 10. Helaas door mijn eigen stommiteit doorgebrand.. het bekende + op - en - op + verhaal :oops:

Nu wil ik weer een nieuwe kopen en stond er op de site dat ze niet meer in voorraad waren. Nu enkele weken later staan ze er helemaal niet meer op.

Nu ben ik dus op zoek naar een andere shop die ze in nederland verkoopt.

Wie o wie weet er nog iemand?

Geen creditcard in de buurt? Weet ze in de USA tekoop voor slechts 40 dollar.....

Paypal kan ook, geld overmaken van bank naar Paypal (met internetbankieren een dag of drie) en dan via Paypal betalen ;)

Dus account aanmaken op www.paypal.nl en dan via 'Add funds" geld overboeken naar paypal

www.allerc.com heeft de Ph10 voor $40,=

Oh ik wist niet dat je ook met overboeken geld naar paypal kon overmaken

Welke shipping moet ik selecteren?

shipping.JPG

Die van een tientje dus, maar je moet eerst zorgen voor geld op je paypalaccount voor je besteld he

ok, ik heb nu het geld overgemaakt naar paypal, dat komt dus over een paar dagen op mijn paypal te staan, en dan moet ik het verzenden naar allerc vanaf paypal?

Dan krijg ik een email adres van allerc en dan maak ik het bedrag in dollars over?

Ik heb zojuist bij Quartel een CC phoenix 10A voor €52,50 gekocht.
Zij hebben ook een internet-site, dus waarom niet lekker in nederland kopen. Ik wil het zelfs het liefst in handen hebben voordat ik het koop.
Vandaar dat ik ff van Almere naar Amsterdam ben gereden.

Back