Het is de CEN MG16RY geworden!
Na de eerste 8 tankjes gereden te hebben ben ik al helemaal tevreden, daar waar destijds de lol van m'n MSX-3 ophield (Elke andere ondergrond dan asfalt was niet leuk) gaat deze heerlijk door.
Er zitten wel wat veel hele kleine hoekjes en gaatjes waar zelfs de tandborstel niet zomaar bij kan, dus op nieuwe bestrating lekker glijden en driften zal ik niet al te vaak meer doen

, maar dat heb je met 1:16. En hij is sleutelvriendelijk genoeg om hem in een uurtje helemaal uit elkaar, schoon en weer in elkaar te hebben dus zo'n ramp is het ook weer niet.
Qua snelheid ben ik dik tevreden, ik heb nog geen echt hoge toerentallen gedraaid (hij is nog maar 8 tankjes oud) maar wel al snelheden gehaald die mijn rijcapaciteiten nog te boven gaan, ik hoef me niet snel te vervelen dus.
Ik weet alleen niet of ik aan de pistoolzender kan wennen, ik heb weinig 'gevoel' met hoeveel uitslag ik geef. Misschien dat ik de 27MHZ pistool toch ga ruilen voor een 40MHZ 'gewoon' die ik nog heb liggen maar dan lever ik wel alle mooie digitale foefjes in.
Voorlopig eerst nog wat tankjes leeg rijden en misschien ook wat foto's maken
Groeten
Justus