heb weer eens een wild plan uit gewerkt. ik heb inmiddels de hele winter gevlogen met de easystar en wil de stap wagen weer met me art-tech cessna te gaan vliegen. de cessa is twee keer neergestort. en heb hem gelukkig weer een beetje kunnen lijmen. hij ziet er niet meer uit maar dat maakt me toch niet uit. omdat hij twee keer met de neus ten gronden is gegaan is me motor ophanging niet meer wat het geweest is. had nog een edf fan liggen en heb deze er in gebouwd.
HobbyKing Online R/C Hobby Store : EDF55 with C20 Motor Assembled 203W $23.79
de cessna moet gaan vliegen met een 2200mah 3s lipo. of hij de lucht in komt is natuurlijk de vraag.
heb in de achterkant van de cessna een sleuf gemaakt om daar de lucht uit te laten komen. en boven de sleuf een plaatje gamaakt om de lucht er recht uit te laten komen. als dit plaatje er niet in zit drukt hij het vliegtuig naar beneden. ben zelf er benieuwd of hij gaat vliegen en voor hoe lang

moet het vliegtuig nog even goed uit trimmen en balanceren. hierbij moet het balanspunt toch in het midden van de vleugels liggen?
HobbyKing Online R/C Hobby Store : EDF55 with C20 Motor Assembled 203W $23.79
de cessna moet gaan vliegen met een 2200mah 3s lipo. of hij de lucht in komt is natuurlijk de vraag.
heb in de achterkant van de cessna een sleuf gemaakt om daar de lucht uit te laten komen. en boven de sleuf een plaatje gamaakt om de lucht er recht uit te laten komen. als dit plaatje er niet in zit drukt hij het vliegtuig naar beneden. ben zelf er benieuwd of hij gaat vliegen en voor hoe lang

moet het vliegtuig nog even goed uit trimmen en balanceren. hierbij moet het balanspunt toch in het midden van de vleugels liggen?