Lees hier op het forum veel over de charter van robbe.
In de oospronkelijke tekening zou het beter zijn
om het stabilo van voren 4 mm te verhogen.
Of een latje van 4 mm onder de vleugel.
Dit teneinde het bekende willen stijgen van de charter tegen te gaan.
De vraag is:
Is dit met de charter ARF opgelost? Of worden "almost ready to
fly" charters ook nog een beetje gemodificeerd door de vleugel aan
de achterzijde te verhogen.
Dus hoe vliegt zo'n charter arf standaard ( met een 4cc motortje)?
Johan
In de oospronkelijke tekening zou het beter zijn
om het stabilo van voren 4 mm te verhogen.
Of een latje van 4 mm onder de vleugel.
Dit teneinde het bekende willen stijgen van de charter tegen te gaan.
De vraag is:
Is dit met de charter ARF opgelost? Of worden "almost ready to
fly" charters ook nog een beetje gemodificeerd door de vleugel aan
de achterzijde te verhogen.
Dus hoe vliegt zo'n charter arf standaard ( met een 4cc motortje)?
Johan