Check dit filmpje!! Heli vliegt door boom

Satoer

Forum veteraan
8O WOW Check deze dude!
Die vliegt met z'n heli (per ongeluk) gewoon door een boom heen en krijgt hem gewoon (min of meer) heel aan de grond :worship:
afb3.jpg

afb4.jpg

afb5.jpg

Quicktime:
http://www.augustoheli.com/videos/videoarchive/FunnyOrOdd/Helithroughtreequicktimevid_Sequence1.mov

Groetjes Michel

Zo zie je maar wat een ongeloofelijke kracht er op die bladen staat als ze rond draaien.

Ik neem overigens als heli leek aan dat de beweging die in de rotor bladen zit als die geland is niet normaal is?

Marco.

Ik neem overigens als heli leek aan dat de beweging die in de rotor bladen zit als die geland is niet normaal is?

Jawel hoor, die is heel normaal. Alleen z'n flybar was en beetje krom. nog knap dat ie m weet te landen. :hammer:

Opzich is de klap niet zo hard omdat hij door de top van de boom vliegt en daar zijn de takken niet zo dik.

Btw Michel zouden die amerikanen ook van die discussies krijgen over het vliegen op een sportveld :wink:

gr Remco

Btw Michel zouden die amerikanen ook van die discussies krijgen over het vliegen op een sportveld
Hahaha, voor amerikaanse begrippen is een sportveldje nog heel netjes. Heb een keer een filmpje gezien dat iemand met z'n heli gewoon langs gebouwen in een stad vloog.
usa.gif
what a country

B.Groeneveld zei:
Ik blijf het gevaarlijke dingen vinden alles draait.
En de krachten zijn erg groot die op de rotor bladen komen.
Ook al vind ik de techniek erg mooi.
Bert

het zijn ook gevraalijke dingen en daarom is het zaak daar zorgvuldig mee om te springen.

Damn dat is erg triest Bert. Een onbreekbare bril is geen luxe dan.

Om nog even op Remco terug te komen... zag laatst een draadje op Runryder, die gekke amerikanen zaten elkaar gewoon op te jutten om nose-in naar het gezicht van de bestuurder te hoveren, de canopy te kussen en weer weg te vliegen! :hammer:

Afgelopen maandag was Johnny Five 's middags op de TV. Tegen het einde zie je een hele grote groep modelvliegers met allerlei modellen in het park van de stad vliegen. De drukke straat was op geen 20 meter afstand en de mensen liepen gewoon door het park te wandelen, soms gewoon tussen de modellen door. Kennelijk kan dat daar dus gewoon. Of zou het voor de film zijn, ik hoop het eigenlijk van wel.
Johnny Five neemt de controle over twee modellen over en belaagd daarmee de boeven die er prompt vandoor gaan. Eén van die boeven krijgt nog even een modelletje van een zero tegen z'n gat en gaat met alleen een pijnlijke kont op de loop.
Ja, ja, laat dat maar zien aan iedereen, in werkelijkheid zou die vent op z'n minst zwaar gewond zijn.

Sorry Ernst, maar dat is natuurlijk fictie.

Hoewel veel mensen er natuurlijk door geinspireerd worden. Maar het is aan de winkeliers om uit te leggen dat het geen speelgoed betreft.

Mee eens, als dat nou het ergste zou zijn wat er in films gebeurd. En dat doet ook niet iedereen na.

Zo, even proberen of ik mijn heli ook zo door een boom kan raggen ;)

satoer dat lukt :lol:
zoek een boom en geef me je zender dan zal ik het wel even demonstreren :wink:

Nieuwe tak van sport. Inplaats van mikado vliegen, piek vliegen :wink:

Wie vliegt de meeste pieken uit de kerstboom in 5 min. Regels : niet op de pitch vliegen. Niet naar de piloten toe vliegen en een bal uit de boom is 1 strafpunt, maar verder geen regels.

succes Remco

Back