Chevy G20 uit The A-Team

Discussie in 'Bouwverslagen - Auto's' gestart door Robbie TPC, 13 jan 2010.

  1. sandermt2

    sandermt2 Guest

    Laatst bewerkt door een moderator: 13 nov 2015
  2. ShadesInBlack

    ShadesInBlack

    Lid geworden:
    21 mrt 2006
    Berichten:
    3.366
    Locatie:
    Gavere/België
    of prototypes in een meer industriële omgeving, zoals ik!
    Elke dag amuseer ik mij!
     
  3. Robbie TPC

    Robbie TPC Forum veteraan

    Lid geworden:
    17 apr 2007
    Berichten:
    3.612
    Locatie:
    Haarlem
    Hartelijk dank weer voor alle lovende woorden :thumbsup::worship:

    Geduld is een schone zaak, al heb ik daar af en toe wel wat moeite mee. Tijdens het bouwen van een model heb ik alle tijd, alleen het voorbereidend werk ben ik meestal erg ongeduldig.
    Voor mijn volgende project ben ik nu al twee weken aan het zoeken naar foto's en afmetingen, ik heb al aardig wat foto's waarvan ik er afgelopen weekend het één en ander van heb uitgeprint.
    Ik heb een aantal mensen gemaild van oa het Bondmuseum en de Ian Fleming Foundation, of ze me wat afmetingen kunnen doorgeven en eventueel wat foto's kunnen opsturen om mijn volgende project van de grond te krijgen.

    Leuk om te zien trouwens hoe Jeff Dunham z'n poppen maakt, wat hij zegt over de HD camera's van tegenwoordig heeft hij helemaal gelijk. Die camera's zien alles.
    Vroeger was de techniek minder van kwaliteit, daarom denken ook veel mensen dat het busje van The A-Team helemaal zwart was.
    Aan de andere kant zijn die HD camera's wel een uitkomst voor het maken van props en modellen, ivm referentie materiaal.
     
  4. beerend

    beerend

    Lid geworden:
    8 sep 2009
    Berichten:
    163
    gaaf project:cool:
    heb het net helemaal gelezen en ik vind het jammer dat het al ophoud:D
    blijf dit zeker volgen!

    succes ermee;)
     
  5. sennetje

    sennetje

    Lid geworden:
    2 sep 2007
    Berichten:
    26
    Locatie:
    Steyl
    Hej Robbie,
    ten eerste mooi werk! ik kijk altijd graag naar je bouwerslagen (klopt het dat de bus nog niet helemaal af is?) Verder vraag ik me af hoe de lunchbox kap op een m-chassis valt? Ik heb hier thuis een van kap liggen van een of ander speelgoed auto en die past mooi op het m-chassis, ik weet de maten van de lunchbox echter niet

    ga zo door!
     
  6. Robbie TPC

    Robbie TPC Forum veteraan

    Lid geworden:
    17 apr 2007
    Berichten:
    3.612
    Locatie:
    Haarlem
    Dank jullie weer wel, misschien kan ik een M-chassis gebruiken maar daar zullen ongetwijfeld wat aanpassingen aan vooraf moeten gaan voordat hij goed past.
    Klopt m'n bus uit Speed is nog niet helemaal klaar, ik moet nog een voor en achterraam maken daarna de airco op het dak. Met de bus heb ik niet zoveel haast, het is niet een model waar vaak/lang mee gereden gaat worden :)

    Ondertussen wel een inleiding gemaakt voor het nieuwe project bij de schepen, 1-007-q-boat-uit-world-not-enough
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 nov 2015
  7. the daantjee

    the daantjee

    Lid geworden:
    25 mrt 2008
    Berichten:
    119
    Locatie:
    amersfoort
    ey, super gaaf project man hebje mischien wat aan een tamiya ff-01/m-03 chassis? is wel lekker slank zodatje de binnenkant ook mooi kan maken. heb er eentje voorje staan is een zo goed als nieuw chasis mag voor niet alteveel geld weg 40 euro met kap banden enz.


    MVG,daan
     
    Laatst bewerkt: 3 mrt 2010
  8. MK90

    MK90

    Lid geworden:
    30 mrt 2010
    Berichten:
    8
    Locatie:
    Hendrik Ido Ambacht
    Hee Robbie hoe is het met de bus? Is ie al af inmiddels?
     
  9. Robbie TPC

    Robbie TPC Forum veteraan

    Lid geworden:
    17 apr 2007
    Berichten:
    3.612
    Locatie:
    Haarlem
    Ik heb nog geen donorauto gevonden voor de Chevy, het heeft geen haast want dit was een project die niet echt gepland stond.
    Vroeg of laat kom ik wel een chassis voor dit model tegen, tot die tijd is het even afwachten totdat deze draad weer opgepakt word.
     
  10. ShadesInBlack

    ShadesInBlack

    Lid geworden:
    21 mrt 2006
    Berichten:
    3.366
    Locatie:
    Gavere/België
    net de DVD box gekocht met alle seizoenen. Daar ga ik echt van genieten. De box zelf is wel maar een flauw afkooksel van het busje natuurlijk.
     
  11. Sonoscemo

    Sonoscemo

    Lid geworden:
    7 dec 2009
    Berichten:
    15
    Locatie:
    Abbekerk
    We zijn al enige jaren verder... Ik wacht op mijn Lunchbox en zag dit draadje.. Is hij al af?
     
  12. Robbie TPC

    Robbie TPC Forum veteraan

    Lid geworden:
    17 apr 2007
    Berichten:
    3.612
    Locatie:
    Haarlem
    Ben nog geen donor auto tegen het lijf gelopen, tot die tijd blijft deze auto in de wacht.
     

Deel Deze Pagina