Chevy Van ca. 1992

• Topicstarter Topicstarter Chevy Marc
  • Startdatum Startdatum
C

Chevy Marc

Guest
Hallo allemaal,

Heb me net geregistreerd op dit forum en al gelijk een vraag:

Ik ben de trotse bezitter van een Chevy Van uit 1994. Nu wil ik hier een diorama voor maken maar ik heb nog geen kit van dit model (met dubbele koplampen) kunnen vinden, misschien dat iemand weet welk bedrijf dit model aanbiedt?

Ben benieuwd,

Marc

Welkom op dit forum , en een beetje Google'n op chevy en je bent een dag bezig om je model op te zoeken , suc 6 ,

en ow ja we zijn dol op fotoo's ,nee niet van jou , haha maar van je VAN .

gr
Ed

Goedemorgen,

Dank voor jullie reactie's, ben al tijden aan het zoeken naar de juiste model maar heb hem nog niet kunnen vinden, wel een voorgaand model dat ik wellicht kan aanpassen.
Bij deze een foto van mijn dagelijkse vervoer :D

Ik zal binnenkort ook wat foto's van de binnenzijde posten zodat jullie een idee hebben hoe het in werkelijkheid eruit ziet. Dat wil ik in mijn model dus ook, er wacht me nog een schone taak :cool:

Gr.

Marc

Duidelijk ,lijkt mij dat je zo'n kit over je VAN wel kan vinden ,deze zijn massaal geproduceerd in de states dan komen er meestal wel toys/ kits van.

Had ooit eens een oude Opel Manta A en je raadt het al..... heb de auto al lang niet meer maar de modelletjes staan nog steeds in de vitrine. leuk toch .

suc 6 man

gr
Ed

kijk eens bij toms modelauto in purmerend een echte usa modelauto shop
en bent u toch in purmerend er vlakbij zit modelplaza,heeeeeel grote winkel dus ben je wel dagje zoet of op web sites van beide kan je ook leuk vertoefen
dus als u zich met kerstdagen verveelt :D:D:D:D:D
deze is ook heel mooi,maar ook heeel erg mooi aan de prijs hahahaa
zag ook gmc a team bus op ebay.com

http://www.ebay.com/itm/Highway-61-...93522?pt=Diecast_Vehicles&hash=item2a499da0d2

Laatst bewerkt:
Back