Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Walter, jij ben niet voor niets Mister3D masters . Je hebt al bewezen dat je een talent hebt voor "organiseren" vandaar dat we met zijn allen maar al te graag gebruik maken van jou organisatie en regel talenten roost:
Ik wil je, namens iedereen, dan ook hartelijk bedanken
Ik heb niet het hele verhaal gelezen, maar wordt dit gezien als een nieuw wondermiddel/hype?
Ik heb dit al zolang ik 3D vlieg en kan je simpelweg bewerkstelligen door langere bladschroeven te gebruiken. Toegegeven deze versies zien er een stuk gelikter uit ;-)
Dit is dus de rede dat ik altijd met erg lang bladschroeven vloog.... (volgens mij heb ik dit ook al vaak moeten uitleggen... ;-) )
Maar goed fijn dat jullie er nu ook in een gepimpte versie over kunnen beschikken. Succes!
Natuurlijk kan het ook zoals jij beschrijft michiel.
Dat heb ik ook gezegd in het draadje van Rob.
Maar dit valt voor mij onder de categorie: Lui.
Nu hoef ik niet te testen en priegelen om te kijken wat het beste werkt.
Iemand heeft dit al voor mij gedaan. Dat is op zich voor mij al die 14 euro wel waard want het levert meer vliegtijd voor mij op.
En het ziet er mooier uit
Kunnen julie wat details geven over julie oplossing? dubbele moeren langs binnen of buiten of zijn enkel langere vijzen al voldoende?
Hebben julie metingen of testjes gedaan?
Helaas, Bas ook al een GAUI setje besteld.
Maar HJ (de leverancier) gaf aan dat hij te weinig aanvragen hiervoor had en dat hij ze niet meer ging maken.
De laatste bestelling van mij uit is er gisteren uit gegaan voor Floris en John.
Iedereen die nog wat bestellen mag dit vanaf nu zelf doen.
Site: Helifreak
Leverancier: Heim Joint
Ik zit ook naar de chinese weight mod te kijken om de staart beter te krijgen. Echter ik heb een mini titan, en ik dacht ooit eens gelezen te hebben dat het dan niet nodig is. Kan iemand dit bevestigen of tegenspreken?
Ik ga de mijne op mijn 700E vandaag testen.
Op mijn 700N's waren ze een verbetering.
Nu ook even spelen met de gain van mijn VBAR. Eens kijken hoeveel deze naar beneden moet nu.
Het zou leuk zijn als idereen hun feedback hierin geeft
Mijn eigen ervaringen.
Nu was mijn staart sowieso al niet slecht maar ik merk nu dat mijn gyro minder hard moet werken.
Ik heb de tail gain 4 punten terug gezet.
En nog de p-gain 7 punten extra voordat mijn funnels zonder het geluid van een zwerm bijen kon vliegen