Christen Eagle besteld...

Het is makkelijk inbouwen zo'n uitlaatje, maar is geen geluid geen probleem bij jullie?:)

Geluid is soms een probleem. Met deze combo kan ie wat meer herrie geven. Wel zal ie stiller zijn dan de Yak omdat de pot groter is.
Voor het mooie moet er een 23x8 op. Dat maakt 'm weer wat stiller.

Bij nader inzien lijkt het wel dat er ruimte is voor een canister potje. Maar dat komt later, eerst kijken wat het ding met deze motor doet op hemelvaart.

Greetz,
Thierry

Ik heb je zien vliegen met de Christen Eagle, afgelopen vrijdag avond tijdens de hemelvaart weekend dag op de FMS.. G.E.W.E.L.D.I.G.!!! I know it for sure... Een DL50 its gonne be ! :D Man, wat een power.. en ik denk dat ik die dl50 ook direct op mijn extra330 knal, ipv die THOR... hahaha

Ik heb je zien vliegen met de Christen Eagle, afgelopen vrijdag avond tijdens de hemelvaart weekend dag op de FMS.. G.E.W.E.L.D.I.G.!!! I know it for sure... Een DL50 its gonne be ! :D Man, wat een power.. en ik denk dat ik die dl50 ook direct op mijn extra330 knal, ipv die THOR... hahaha

Goed, heb mijn idee weer een beetje bij gesteld. Het wordt *GEEN* DL50, maar een DA50. Ga die morgen kopen. Komt dan eerst op mijn semi nieuwe Yak54 en zal nadat de motor goed is ingelopen later worden overgezet op de Christen Eagle.. De CE is een 10 jaren plan geworden helaas :(

Mja, het wordt mijn eerste "echte" motor haha ;) Hoewel een DL50 op zich ook geen slechte motor is, maar kan aan die DA50 voor een hele mooie prijs komen. Nieuw, nooit gelopen etc.

Mja, het wordt mijn eerste "echte" motor haha ;) Hoewel een DL50 op zich ook geen slechte motor is, maar kan aan die DA50 voor een hele mooie prijs komen. Nieuw, nooit gelopen etc.

Je weet dat een DL50 mooier loopt dan een DA50 toch? (mooier middengebied, iets meer topvermogen)

Je weet dat een DL50 mooier loopt dan een DA50 toch? (mooier middengebied, iets meer topvermogen)
Dat misschien wel maar ik heb al diverse DL50`s bij ons op het veld gezien die "net niet lekker liepen" (al kan dat ook aan het afstellen/inlopen hebben gelegen).

Dan zou je 2 dezelfde modellen moeten hebben met de 2 verschillende motoren om dat te kunnen aantonen .

Geschreven word er veel , bewijzen doet (of kan) het niemand .

Mvg Johan

Neen, dat weet ik niet. Maar wat ik wel weet is dat de een zegt dat een 3W beter is, een ander vindt een DL beter en weer een ander vind een DA beter.
Spreek je een onbekende aan op benzine motoren gebied, dan zal die zeggen, koop lekker een goedkope motor joh, om het eerst mee te proberen (thor).

Zoals Plotterwelt al zegt, je moet eerst goed vergelijkings materiaal hebben, wil je er goed over kunnen oordelen. Dat laatste heb ik (nog) niet. Dus voorlopig ben ik heel erg blij met mijn DA50 :D

Back