Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb je zien vliegen met de Christen Eagle, afgelopen vrijdag avond tijdens de hemelvaart weekend dag op de FMS.. G.E.W.E.L.D.I.G.!!! I know it for sure... Een DL50 its gonne be !Man, wat een power.. en ik denk dat ik die dl50 ook direct op mijn extra330 knal, ipv die THOR... hahaha
Denk dat dat een betere keus isHet wordt *GEEN* DL50, maar een DA50.
Mja, het wordt mijn eerste "echte" motor hahaHoewel een DL50 op zich ook geen slechte motor is, maar kan aan die DA50 voor een hele mooie prijs komen. Nieuw, nooit gelopen etc.
Dat misschien wel maar ik heb al diverse DL50`s bij ons op het veld gezien die "net niet lekker liepen" (al kan dat ook aan het afstellen/inlopen hebben gelegen).Je weet dat een DL50 mooier loopt dan een DA50 toch? (mooier middengebied, iets meer topvermogen)
Je weet dat een DL50 mooier loopt dan een DA50 toch? (mooier middengebied, iets meer topvermogen)
Je weet dat een DL50 mooier loopt dan een DA50 toch? (mooier middengebied, iets meer topvermogen)